Toon posts:

[IRMAN] Irman Openen en Led verlengen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede Tweakers ;)

Ik heb gisteren mijn nieuwe case gekregen om mijn DivxDVD en MP3 player in te bouwen :*)
Alles past perfect maar wat ik nu nog moet doen is de IRMan in mijn case modden :?
Ik dacht eerst van h'm gewoon te openen en de LED eruit te halen en te verlengen en dan id kast vast te maken in e koeteke ;)

Maar ik krijg die IRMan niet openen :( geen schroeven maar een dichtgeplakte, dichtgebrande naat, hoe krijg ik dit open?? kan ik aan de achterkant beginne te dremelen om zo de onderkant eraf te krijgen :?

Om weet er iemand anders een oplossing om mijn Irman in te bouwen?

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
lol, moest eerst ff googlen om te kijken wat een IRman nou was. Ik heb zelf een IRontvanger gemaakt en daarbij ook de draden van de ontvanger wat langer gehouden zodat ie voorin me kast gemonteerd kon worden. Bij jou lukt dat denk ik ook wel.

Over de behuizing, tja als je hem echt in wil bouwen dan zul je hem open moeten breken :P

Verwijderd

Topicstarter
En kan het dan geen kwaad als ik de LED van de print afsoldeer en er dan een draad aansoldeer van maximum 20cm :?

Ga ik dan geen verlies in het signaal hebben :?

Kzou dit vd eerste keer tegoei wille doen ;) want anders kan ik weer een weekske wachten eer ik een nieuwe Irman krijg ;) ma tzal dan wel lukke hoop ik :Z
Het grootste probleem is h'm openkrijgen zonder de print te beschadigen 8)7 en zien dat ik geen signaal verlies ga hebben!

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

signaalverlies zul je geen probs mee hebben... dat is nog vrij kort, en et is een led, waar digitale signalen naartoe gestuurd worden...

Dat kastje openmaken is wel lastiger... ik zoek ff een pic gevonden..

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-remote.com/images/Infrared/evation_irman.jpg
gewoon een rechte schroevendraaier in die naad jassen en voorzichtigh draaien... en dremelen, ik zou et alleen doen als et met die schroevendraaier niet gaat...

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Zulle we straks dan maar es ff destructief zijn he ;)

Pics volgen nog als alles af is :)