Ik heb zelf met veren en moeren gewerkt...
Eerst had ik veren, voor de zekerheid, ik zal mijn opstelling ff uitleggen.
Ik heb een erg zwaar groot waterblok, dat heb ik met 4 draadeinden vastgemaakt door de gaten van het mobo in de stalen mobo tray. Gaten in geboord gewoon.
Gewapende slang van de dikte iets dikker als de studs tussen de tray en mobo precies tussen de gaten zodat de draadeinde erdoorheen steken.
Dan gewoon aandraaien van de moeren zodat het mobo iets bol staat. DAT MAG, dat doet de retail koeler ook en dat moet ook voor voldoende druk. Die slangen zorgen voor dat het mobo dus niet gaat breken. of iig meer steun heeft en minder gaat buigen.
Doordat het mobo iets doorbuigt werkt het mobo zelf als veer. Zit het ergens een tiende strakker, buigt het mobo gewoon iets schuin door. Gewoon op gevoel doen. (moet je dat natuurlijk wel in de vingers hebben hé, en niet met je stomme kop doordraaien totdat het krak zecht ofzo, kan beina niet misgaan, maar toch lees je altijd dat er een of andere ito iets verkeers doet.) De temperaturen zijn zeker net zo goed als met veren, ik denk zelf dat het nu 2 graden beter is.