[copy/paste] ook c/p linux style onder windows

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:30

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Ik heb het al bij de windows mensen gevraagd maar die hadden geen idee.

Wat wil ik: ik ben zo gek op het copy paste systeem van linux. De selectie is ook meteen gekopieerd op het moment dat je de knop los laat. Je hoeft alleen je recter muis knop nog te gebruiken om te plakken.

Is dit systeem niet met een tooltje oid ook onder windows te gebruiken, en zoja, hoe wie wat waar en waarom? ;)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:47

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

dit is niet een feature van linux, maar iets van de windowmanager.
Misschien dat er voor Windows een programma wat een dergelijk functie toe kan voegen, maar dan moet je denk ik eerder in SA zoeken..

Uhh.. MOD-je.. request: move2 SA ;)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

CyberJ schreef op 23 augustus 2002 @ 07:29:
dit is niet een feature van linux, maar iets van de windowmanager
Heeft niks met de windowmanager te maken. Het is een standaard X iets, maar de gebruikte widgetsets hebben er ook wat over te zeggen.
Misschien dat er voor Windows een programma wat een dergelijk functie toe kan voegen, maar dan moet je denk ik eerder in SA zoeken..

Uhh.. MOD-je.. request: move2 SA ;)
Mja, daar heeft hij het al geprobeerd (of iig bij Windows gebeuren volgens eigen zeggen)... Mag hij het best hier nog eens proberen, maar bijzonder veel kans geef ik hem niet.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:47

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

deadinspace schreef op 23 augustus 2002 @ 12:22:
[...]

Heeft niks met de windowmanager te maken. Het is een standaard X iets, maar de gebruikte widgetsets hebben er ook wat over te zeggen.

[...]

Mja, daar heeft hij het al geprobeerd (of iig bij Windows gebeuren volgens eigen zeggen)... Mag hij het best hier nog eens proberen, maar bijzonder veel kans geef ik hem niet.
Standaard X.. Nueh.. IK heb het nog nooit gezien.. niet binnen KDE of Gnome.
Lijkt mij dat of de DM, danwel de WM / WD er iets mee doet. Hmm.. WD misschien niet, maar goed.

Ik zal eens navragen of we hier iets weten.

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 19:02
uhm, inloggen op je eigen windows bak met putty (even een ssh of telnet server draaien). Dan kan je fijnen unix-like copy pasten. Maar zal wel niet zijn wat je zoekt :P

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

CyberJ schreef op 23 augustus 2002 @ 15:27:
Standaard X.. Nueh.. IK heb het nog nooit gezien.. niet binnen KDE of Gnome.
Gnome en KDE doen dat gewoon hoor.

• Q

Q

Topicstarter
Hellaas. niemand heeft een idee, dus laat dan maar zitten. Ik kwam op deze vraag omdat dit zo mooi werkt met putty. Bill maar eens mailen ;)

Verwijderd

[quote][b][message=14882509,noline]
schreef op 23 augustus 2002 @ 18:21[/message]:[/b]
Hellaas. niemand heeft een idee, dus laat dan maar zitten. Ik kwam op deze vraag omdat dit zo mooi werkt met putty. Bill maar eens mailen ;)
oh, als je hem toch mailt, doe hem ff de groeten van me.

Verwijderd

Ik weet dat er in de kernel power tools van windows 95 functies waren die X emulatie hadden. copy paste werkte zoals X en het venster waar de mouse pointer onder zat was actief (klikken niet nodig)

• Q

Q

Topicstarter
Hmm, laat ik eens downgraden van win2k naar 95 ;) goed idee! hehe. Ik kan mij er trouwens ook iets van herinneren. Maar hoe het met win2k zit? anyway, ik heb me er al bij neergelegd.
Pagina: 1