n00b word verwezen naar de [HK]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik kwam net het volgende topic tegen.

Vraagje ? > Advies ?

Goed de topicstarter wist zelf dat ie fout zat. Allerlei excuses van de topicstarter; "Sorry ik ben een n00b, het is laat". Dat rechtvaardigd het nog niet dat hij daar dit topic plaatste, maar wat grappig is dat de mod hem vriendelijk doorverwijst naar een topic die op de HK loopt. Erg aardig maar als je de laatste regel ook had gelezen had je kunnen zien dat het hier om een n00bje gaat. Een n00b met 14 posts. Blijkbaar was de mod ook een beetje moe ;) .

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt. Deze posts noemen wij techposts.
Hij moet 50 posts hebben, en 30 dagen geregged zijn
Aantal postings 51
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Tuesday 19 February 2002 20:41
Zou net wel of net niet moeten kunnen :P

Maar als hij niet in NSTM kan, is dat geen vrijbrief om zijn topic open te laten, dan moet hij even geduld hebben tot hij erin kan (net als met topics die in de HK worden gemoved, terwijl de topicstarter daar niet bij kan).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

waarschijnlijk had Jag gewoon niet gekeken of ie er al inkon ;) geen schande verder :)

kan gebeuren. En helaas moet de topicstarter dan maar wachten tot ie er wel inkan :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Het is ook helemaal geen schande, maar ik vond het wel grappig.
Trouwens bedankt voor de info BlackD daar was ik niet van op de hoogte (zou ik vast wel zijn geweest als ik het FAQ doorgelezen had), maar dan weet ik dat ook weer.
Dus om de zoveel tijd zullen er nieuwe forums op komen floepen :) .

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

of hij moet mij lief aankijken en misschien wil ik de betreffende topic dan wel uitprinten en opsturen...

...onder rembours, voor een flinke smak geld :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 23 augustus 2002 @ 02:53:

Het is ook helemaal geen schande, maar ik vond het wel grappig.

Trouwens bedankt voor de info BlackD daar was ik niet van op de hoogte (zou ik vast wel zijn geweest als ik het FAQ doorgelezen had), maar dan weet ik dat ook weer.
Dus om de zoveel tijd zullen er nieuwe forums op komen floepen :) .
Dus m.a.w waarom open ik dit draadje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
n00b :? zijn avatar heb ik veel vaker zijn langs komen op dit board.
hmmz

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Pagina: 1