[ASP.NET] Ervaring + Componenten

Pagina: 1
Acties:

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 09:30
Hallo,

Ik kan via protagonist.nl W2k hosting voor een zeer aantrekkelijke prijs krijgen. http://www.protagonist.nl/index.php?content=w2k.

Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Er zijn geen extra componenten geïnstalleerd, maar ik kan wel gebruik maken van ASP.NET. Is het dan zo dat ik hiermee bestanden kan uploaden en plaatjes kan resizen, en is dan automatisch het nieuwste XMLHTTP component geïnstalleerd?

• alley
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 14:55

alley

ahuh

Bestanden uploaden en plaatjes resizen is geen probleem voor .NET (mits de server niet erg dichtgespijkerd is).
Ook het openen/lezen/bewerken van XML is geen probleem, aangezien .NET native XML ondersteund. Waarschijnlijk heb je XMLHTTP niet als apart component nodig, aangezien er native functies aanwezig zijn voor XML handelingen (ik zou in ieder geval niet weten waarom je een aparte instantie van het component nodig zou hebben).

I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it. (Pablo Picasso)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik werk ook met .Net en ik heb eigenlijk geen extra dingen (op de Mobile Controls dan na :)) hoeven te installeren. Uploaden in .Net is een stuk gemakkelijker dan ASP (in ieder geval voor 'kleinere' bestanden tot een MB of 3 /4, XML is standaard geondersteund en GDI wordt goed ondersteund, tot en met het maken van transparante images aan toe.

Je moet alleen vragen of ze op een of andere manier niet bepaalde assemblies hebben afgesloten / verwijderd.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo