recyclen cartridges HP 2000/2250

Pagina: 1
Acties:

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:33

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
Weet iemand of de inktjet cartridges van de HP 2000 en 2250 business inktjet printers te recyclen / hervullen zijn?

Het zijn de patronen c4841 t/m c4844 en c4836 t/m c4838; ook wel bekend als No. 10 en No. 11.

De patronen lenen zich in principe goed voor hervullen (aparte kop); maar er zit natuurlijk weer zo'n $#%@& chip in (die natuurlijk helemaal niets afleest; het is gewoon een tellertje)

k werk nl. in de milieuadvieswereld, en het goede voorbeeld neem je natuurlijk zelf :*) .... vandaar

(cartink en wecare doen niet aan deze patronen :( )

"man is not truly one, but truly two,"

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Je kunt de meeste HP cartridges wel inruilen bij boekhandels enzo. Kreeg je vroeger f 2,50 voor. Mag ook wel, want HP cartridges behoren tot de duurste. Misschien dat dat met jouw cartridges ook kan. Hervullen is mogelijk met sommige merken, ik heb 4 jaar geleden op een computerbeurs een refillkit gezien voor Canon, met inkt erbij (250 ml per kleur schat ik zo). Of je dat nu nog kunt krijgen weet ik niet, maar ik wil maar aangeven dat er een kans is :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Check ff de refill-FAQ van Enderlin... bijna onderaan...

http://www.enderlin.com/transfer/enderlin/faq_refi/d/hp.htm

Het kan dus...

Download even dit filpje waarin ze van Inktec voordoen hoe zij dat ding vullen. Kind kan de was doen...

http://www.inktec.com/english/movie/e-hpi-2040b-250k.zip

• Kaneda Mishima
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-07-2025
Zal waarschijnlijk niet werken, want de chip die erin zit houd niet alleen een pag-telling bij!
Maar zal als die de kans krijgen ook de Datum checken, en als tie meer dan 6 weken verstreken is, houd die er ook mee op!

from first hand experience! :|