[elsa erazor III] witte stipjes op zwarte achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 12:22
Ik heb sinds een tijdje last van witte stipjes die knipperen op mijn beeldscherm. Het zijn er niet echt veel en ze zijn een beetje 1 a 2 pixels elke keer random.
Het is goed te zien op zwarte achtergronden.

Ik draai XP

Ik heb een elsa erazor III.

En nog een 2e kaart die er geen last van heeft. (pas later in gezet, na het probleem)

De nieuwste drivers heb ik ook. En de elsa site is down dus ik kan geen support vragen.

Wat is er mis

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat zijn de precieze specs?
en heb je je bak nog geOC'ed?

• aequitas
mijn specs staan bij win AMD in mijn signature, alles origineel niks overclocked of overcooled of wat dan ook aangepast.

En wat is OCen?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Elsa Erazor 3 = een tnt2 chipset. Elsa zelf is failliet, dus van die kant hoef je geen hulp te verwachten.
Het klinkt een beetje alsof er iets zelf met de kaart aan de hand is. Wordt hij te warm?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

OverClocken

Ik zit aan je voeding te denken. Daar alles goed mee? Misschien alles nog een keer opnieuwe aansluiten etc?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• aequitas
wat kan er dan mis zijn met de voeding. Ik heb het niet geaard kan dat een probleem zijn? En dat elsa faliet was las ik net ergens op het forum. Want de nieuwste detonator drivers willen niet multimonitor draaien.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
lijkt erop dat je videokaart te heet wordt.
ik heb ook last gehad van 'artifacts' toen ik mijn radeon te hoog overgeclockt had.
misschien koeler die erop zit schoonmaken (ontstoffen).

• aequitas
ff uitzetten, kaartje eruit, kooler was helemaal schoon maar achterkand was beetje ranzig. ff afstoffen en probleem opgelos.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

nou, there you go!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
zie je, af en toe een beetje schoonmaken kan geen kwaad ;)
Pagina: 1