Een zooi gotters uit de huiskamer zat in TMF chat beetje debiel te doen dus ik dacht kom ik ga ook ff in de TMF chat nu staat er aan het begin een welkoms message bij de TMF chat en waar ik ook op klik en wat ik ook doe krijg heb niet weg, waarschijnlijk komt dit door JAVA, ik heb de nieuweste build van JAVA van sun.com voor windows xp en ik snap er nix meer van, ik heb een screenshot kunnen maken van toen ik in een nieuw scherm de chat startte en zag ik linksonderin zon error.

Het kan ook iets met mijn proxy te maken hebben, er staat tenminste iets van proxy in die URL waar het mis ging. Ik ben verbonden via Draytek Vigor2200e router, nooit problemen gehad. Moet ik misschien porten doormappen of wat dan ook? Ik snap er iig nix meer van.

Het kan ook iets met mijn proxy te maken hebben, er staat tenminste iets van proxy in die URL waar het mis ging. Ik ben verbonden via Draytek Vigor2200e router, nooit problemen gehad. Moet ik misschien porten doormappen of wat dan ook? Ik snap er iig nix meer van.