The eye of the Kraken

Pagina: 1
Acties:

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben spel aan het spelen, maar nu zit ik helaas vast op woensdag ochtend.
Ik heb al gehoord wat odyseus te melden had, en ik heb die 2 gekke mannetjes al gevonden in de kelder. Maar ik heb nu geen idee meer wat ik moet doen. Bijna alles heb ik gecombineerd en met iedereen 3 keer gepraat.
Ik heb al op internet gekeken, maar ik kom er maar niet uit. Misschien dat iemand anders weet hoe ik verder moet?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op Google kon ik geen walkthrough vinden. Wat een onbekend spel moet dit dan zijn :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DRaakje
  • Niet online
http://kraken.absurdus.org/

tis een echte ouderwetse point en klik adventure!!!!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hoezo ouderwets. Dat roeleert nog altijd hoor :9
Echt jammer dat ze dat soort games niet meer maken.
Maar ik kan je dus niet helpen, sorry.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DRaakje
  • Niet online
niet meer maken???? hij is net een dag uit joh!!!

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01 22:46
En dan maar meteen wanneer je de eerste keer 'lijkt' vast te zitten,maar weer ff opzoeken...
Probeer het eens zelf,wanneer je er dan uitkomt is de beloning vele malen groter dan wanneer je de oplossing had opgezocht.
Ik vond dit iig een van de vetste punten uit point-en-klik games.

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

Verwijderd

Er zijn wel walkthroughs te vinden... gameboomers.com bijvoorbeeld - op eigen risico kijken, ik ben het met Brainsnack eens, eerst zelf proberen!

Zelf kijk ik pas in een walkthrough als ik al dagen vastzit en echt niet verder kom.

Vertel eens wat meer over het spel, is het de moeite waard?

• DRaakje
  • Niet online
hej tnx ik heb hem gevonden, vreemd dat ik hem niet met google kon vinden. Over het spel, tja het is gewoon een echte adventure veel klikken enzo. Krijgt ook een hoop goede reviews. Ik zou zeggen gewoon proberen!!!
Pagina: 1