Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er eentje de 303S (SCSI), perfect ding en het systeem werkt ook goed. je duwt de DVD erin en het apparaat neemt hem verder mee naar binnen (nee het is geen sexueele voorlichting voor SCI-FI fans) Als hij er weer uit moet druk je op het knopje en de speler gooit de DVD er voor ong. 40% uit.[/quote]Tering, wat is dat voor vage actie??????
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
nu nog wachten tot de plextors uitkomen met slot in
Het blijft wel leuk
Verwijderd
meer slot-in systemen op markt
ach...in een volgend leven lach je er om!
...en het leuke is: een aantal Aopen DVD spelers (goedkoper!) zijn psies hetzelfde als deze, is zelfs met een pioneer firmware hack regiovrij te maken en wordt dan als pioneer herkend.[/quote]Kan iemand me dat mailen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Werkt perfect, echter: laatst kreeg ik zo'n Audi reclame CD in de vorm van een creditcard. In m'n oude tray-cd-player gaf-ie geen problemen, maar ik durf 'm niet in m'n Pioneer 105 DVD-speler met slot-loader te duwen, omdat ik niet weet offie die wel netjes pakt en vervolgens m'n DVD-speler naar z'n grootje helpt. Heeft iemand ervaring met zo'n 'credit-card' CD icm met slot-loaders?[/quote]Het mechanisme dat de cd naar binnen trekt, pakt de cd vast aan de rand. Met zo'n kleine cd gaat dat dus niet en die zie je niet meer terug als je die er in duwt. Misschien als je nog zo'n oude adapter voor 8cm singel-cd's hebt liggen, dat het daar mee lukt. (Een plastic schijf ter grote van een cd met in het midden een gat waarin je een mini-cd kan vastklemmen).
Voor de rest werkt slot-in overigens perfect.
Er zit bij vrijwel alle computertijdschriften deze week een boekje "de softwarecatalogus " daarin staan pokemon cdroms. Die hebben ook een vreemde vorm, past dus ook niet in een slot in systeem :(((((((([/quote]Heb je daarnaast dan geen CD-rom speler?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ben van plan om zo'n Pioneer SCSI DVD speler te halen en ben op zoek naar een Url van zo'n site waar je die DVD speler firmware hacks naar binnen kan hengelen. Iemand? Stond ook allerlei info over welk DVD speler je het beste kunt nemen enz. Alvast bedankt...
Nu we het toch over DVD spelers hebben:
Ben van plan om zo'n Pioneer SCSI DVD speler te halen en ben op zoek naar een Url van zo'n site waar je die DVD speler firmware hacks naar binnen kan hengelen. Iemand? Stond ook allerlei info over welk DVD speler je het beste kunt nemen enz. Alvast bedankt...[/quote]Dit mag niet hier gepost worden(de URL), mar wel gemailed
Russian Blue Neji
Kate Bush
je mag officieel je cpu ook niet overclocken en daar hebben de heren admins een heel forum voor ingericht..... duzz, daarom plaats ik toch een link
How bad is it on a scale from one to Spurs