Versatel vs. Mxstream

Pagina: 1
Acties:

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 10:50

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Binnenkort ADSL, ben aan het twijfelen tussen Zonnet Family (met Versatel dus) en XS4ALL Basic (Mxstream). Zonnet is zo'n 15 euro goedkoper. Ik heb met de search gezocht maar echt geweldig ging dat niet.

Welke kan ik het beste nemen?

• Hark
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Nou ik heb eergisteren Zonnet Family besteld. Zegt dat genoeg?

Het nadeel is wel dat Zonnet nou niet echt bekend staat als een geweldig goeie provider, maar de verbinding schijnt wel goed te zijn (in elk geval niet meer storingen dan met MxStream).

Verwijderd

Staat er verder geen informatie op www.internetten.nl ?

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hmm... www.internetten.nl zegt dat versatel niet beschikbaar is, zonnet wel

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
ik vraag me af of de kwalitiet van het adsl netwerk (dus richting isp) van versatel net zo goed is voor particuleren als bedrijven. Aangezien bedrijven wel flink extra betalen.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
ok, weet genoeg, hou het wel op XS4ALL Basic

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
xs4all, absoluut.

ik zit nu al bijna en jaar ( 1 sept ) bij xs4all en dit is tot nu toe echt de beste isp die ik heb gehad kwa service en stabiliteit.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
RailLuc schreef op 22 augustus 2002 @ 23:53:
ok, weet genoeg, hou het wel op XS4ALL Basic
Waarom zou je dat doen, als ik nu de keus zou moeten maken had ik waarschijnlijk voor Zonnet gekozen ( != kpn), voor 15 euro p/m had ik het wel geweten.

Of je moet echt iets specifieks willen bij xs4all dat ze niet hebben bij zonnet (nieuw/bsmtp oid). Of het moet niet dringed zijn, want kpn gaat ook nog met een cheap abo komen.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ik heb van diverse personen, ook buiten dit forum om, gehoord dat zonnet nu niet geweldig is.....

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:38
Ik denk dat je eens bij je zelf te raden moet gaan wat je precies nu eigenlijk wilt. Xs4all levert een hoop extra's, bijvoorbeeld: gratis software (mcaffee virusscan en firewall voor leden) goeie newsserver, grote eigen webpagina (50 mb dacht ik). In januari 2003 gaat ook het mxstream netwerk kwa snelheid omhoog.
Al met al moet je gaan overwegen of de 15 euro verschil deze extra's jouw intreseren. Zo niet neem dan zonet

• Kozz
  • Laatst online: 09-08 14:57
Miki schreef op 23 augustus 2002 @ 10:16:
Ik denk dat je eens bij je zelf te raden moet gaan wat je precies nu eigenlijk wilt. Xs4all levert een hoop extra's, bijvoorbeeld: gratis software (mcaffee virusscan en firewall voor leden) goeie newsserver, grote eigen webpagina (50 mb dacht ik). In januari 2003 gaat ook het mxstream netwerk kwa snelheid omhoog.
Al met al moet je gaan overwegen of de 15 euro verschil deze extra's jouw intreseren. Zo niet neem dan zonet
Hmmmmmmm........voor 12 x 15 = 180 Euro (400 gulden!) per jaar is het toch wel een hoop centjes meer voor de service die Xs4all biedt.

• Miki
  • Laatst online: 06:38
Kozz schreef op 23 augustus 2002 @ 11:58:
[...]

Hmmmmmmm........voor 12 x 15 = 180 Euro (400 gulden!) per jaar is het toch wel een hoop centjes meer voor de service die Xs4all biedt.
Als je de software er al zou aftrekken á 49,95 euro p.p. zit je nu op (2 x 49.95 = 99.9 euro) heb je nog 80 euro tegaan. De extra email adressen, grote eigen home page, finger-optie (gegevens worden niet door gespeeld aan derden; xs4all only), etc, etc
Vind ik dat die 80 euro meer, meer dan gerechtvaardig is

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Jullie kunnen allemaal makkelijk kiezen. Kon ik dat maar hier waar ik woon hebben ze als snelste isdn. We kunnen wel sateliet nemen maar dan heb ik na een maand geen geld meer.

Verwijderd

Versatel is in surceance van betaling dus..................XS4ALL....

Verwijderd

Dat ze in surceance zijn wil niet zeggen dat ze failliet gaan. Kijk maar naar UPC :)

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
versatel is hier niet eens mogelijk, dus het wordt toch xs4all....... kun je je al inschrijven? :D

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Nu zou ik zeker voor xs4all gaan, want kpn heeft de snelheden verhoogt, zoals je ondertussen wel weet als je een beetje oplet in het forum internet & telefonie

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 19:02
KPN komt binnenkort ook met een goedkoper abbo. Mischien een idee ? :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41
XS4ALL is een super provider! ik zou voor hun gaan!!!!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Kijk het is gewoon een persoonlijke keuze!

Zonnet is op zich een prima ISP met goede diensten...
Het is een internationaal bedrijf, dus daar hoef je je niet echt druk over te maken!

Het is alleen dan XS4ALL wint van betrouwbaarheid... Zonnet is net nieuwe (relatief!).

Van XS4ALL weet je dat als je een taart in Diemen bij bepaalde personen laat bezorgen dat er dingen gedaan kunnen worden! :D ;)

Bij XS4ALL weet je wat je kunt verwachten, bij Zonnet nog niet, maar als je gewoon normaal wilt internetten kun je bij Zonnet prima terrecht denk ik zo... Wil je super service en allemaal dingen die normaal niet echt zo binnen het service pakket zitten wat je krijgt, dan kun je beter bij XS4ALL gaan...

Aangezien je opzich gewoon wilt internetten wat is het probleem dan van Zonnet...
:?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 17:21

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

xs4all rullez :)

www.google.nl

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!