Canon MV 501 en sanyo digi camera

Pagina: 1
Acties:

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
BEn bezig om een canon MV501 te instaleren op een compueter met windows 98 eerste editie. Windows SE krijg ik er er niet overheen, komt foutmelding. Nu is die canon met firewire kaart gelverd. Tot daar gaat het goed. windows herkent de firewire kaart maar als ik de camera eraan hang gebeurt erniks, hij wordt niet herkend. Soortgelijk probleem met de digitale fotocamera, dit betreft een sanyo die op usb moet, aangezien dit niet aanwezig was heb ik insteekkaartje gekocht. die wordt herkend maar zogauw ik de camera eraan haang wordt ook deze niet herkend, en als hij wel herkend wordt loopt de Pc altijd vast. het is een PII 350. merk mobo is niet bekend bij mij. Is er iemand die enig idee heeft hoe dit op te lossen zonder tte formateren?

http://specs.tweak.to/6635

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

uik heb de 505i .. zelfd eprinciepe..
je moet zowieso eerst de goeie drivers installen.. als het goed is herkent ie de canon ook niet echt.. je moet iig alle stuurproggies isntalleren..
met een capture proggie kun je gewoon capturen.. met de usb kabel (weet neit of jou versie dat kan) kan ej de foto's van de kaart halen op play modes

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
bij die canon werden geen drivers bijgeleverd, en op de canon sit kan ik ze niet terug vinden. capture proggie is aanwezig. En de MV 501 is geen usb maar Firewire

http://specs.tweak.to/6635

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

klopt.. firewire EN usb.. tenminste bij ions.. maar wij hebben de 505i.. net iets hoger..

de drivers zitten als het goed is bij de kaart verpakt..
capture prog herkent geloof ik automatisch de cannon.. eens proberen bij jou..
(hij staat op de andere pc aangesloten hier..dus kan nu ff meoilijk kijken)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy