• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 00:02
Best grappig als je een Siemens GSM hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/ho/accho/innho/accpcl36880n4501a126_1.jpg

Met dit dingetje kun je je GSM aansltuiten op je gewone telefoonnet. Je zet 'm in de speciale lader en inkomende mobiele gesprekken worden automatisch intern (en dus kosteloos) doorverwezen naar je gewone telefoon...

Ik dacht eerst "wat moet je daar nou mee", maar het is eigenlijk nog best handig ook: ik heb het regelmatig dat m'n GSM thuis ergens ligt waar ik m niet hoor of voel, en soms schakel ik 'm zelfs door naar m'n huistelefoon als het erg belangrijk is... 89 euro, compatible met alle Siemens GSM's van de x35 serie en de modellen die daarna gelanceerd zijn. Morgen toch maar eens bij de Makro kijken... >:)

Siemens site voor meer info...

* ESteg wacht op de gadget die ervoor zorgt dat ik m'n huistelefoon met m'n GSM kan opnemen - kan de Gigaset ook de deur uit... ;)

Verwijderd

Kan je dan ook je mobiele telefoon gebruiken als binnenshuistelefoon (dus bellen met je mobieltje over het vaste net). In de gebruiksaanwijzing van mijn Siemens stond ergens iets over een dergelijke functie, maar ik dacht dat dit ding dat nu juist weer niet kon...

Verwijderd

Dat is wel erg handig....