Zie topictitel dus
Ik ga een DVD-speler kopen, en nou vroeg ik me af of er nog speciale aanbiedingen liepen ; dat je bijvoorbeeld een aantal DVD's koopt, je er een sony dvd-speler bijkrijgt (was toen zo'n actie bij videoland, dacht ik...) Of natuurlijk andersom, dat je bij een speler een aantal DVD's krijgt. Alvast bedankt!:)
Verwijderd
volgens mij was er 1 bij de mediamarkt.... naja... niet egt een aanbieding maar wel zeer goedkoop (99€)
Verwijderd
weetnie... nie egt naar gekeken....... ik kijk nog wel ff....
nix... *** site van mediamarkt, je kan er egt geen kont op vinden.... naja... maybe kun je er eens naartoe gaan als je een beetje dichtbij woont....
nix... *** site van mediamarkt, je kan er egt geen kont op vinden.... naja... maybe kun je er eens naartoe gaan als je een beetje dichtbij woont....
Verwijderd
Ik heb hem gekocht bij de media markt en hij werkt perfect , vcd , mp3 alles speelt hij af.
Ik werk bij Media Markt, niet mijn afdeling, maar is 10 meter lopen.
Geef ff merk & serienummer, dan kijk ik morgen (moet morgen werken).
Geef ff merk & serienummer, dan kijk ik morgen (moet morgen werken).
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Sorry dacht dat het om een computer dvd ging
en de kwaliteit?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:52:
Ik heb hem gekocht bij de media markt en hij werkt perfect , vcd , mp3 alles speelt hij af.
dubbel
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
misschien loopt de actie bij blokker nog : DVD-speler halen, 6 DVD's gratis
en die spelers speelt alles incl. MP3 en heeft digitale uitgang.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
bij makro als je voor 400 € dvd's koopt krijg je er een PS2 bij met afstandbediening ....
maybe is dat wat voor je
This is the Way.
Je mag alleen niet zelf kieze welke DVD's..HIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 23:48:
bij makro als je voor 400 € dvd's koopt krijg je er een PS2 bij met afstandbediening ....maybe is dat wat voor je
Mmm, neej, 't moet een 'echte' dvd-speler zijn, maar toch bedankt....HIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 23:48:
bij makro als je voor 400 € dvd's koopt krijg je er een PS2 bij met afstandbediening ....maybe is dat wat voor je
Dat klinkt wel intressant ja, maar op de site van de blokker zie ik niks... Ik zal er vanmiddag is langs...Burning_acid schreef op 22 augustus 2002 @ 23:22:
misschien loopt de actie bij blokker nog : DVD-speler halen, 6 DVD's gratisen die spelers speelt alles incl. MP3 en heeft digitale uitgang.
Pagina: 1