Geforce 4 en linux Mandrake 8.2 of RH 7.3?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Ik heb beide pakketten liggen. Alleen RH krijg ik goed door de installatie met een werkende X, maar niet zoals het hoord. Ik wil goede ondersteuning van mijn GF4, maar dat zit dus niet standaard in de installatie.
Ik heb reeds al geprobeerd om de driver van Nvidia te installeren, maar daar kom ik ook niet helemaal uit. Heeft iemand dit zelf opgelost, het goed aan de praat krijgen van een GF4 onder RH of Mandrake, zo ja hoor ik graag wat stappen om mijn systeem ook zo in te richten. :)

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Is slackware ook goed :?

iig de source tarball van 29.60 opgehaald en die zelf gecompileerd. Keine probleme

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
RD schreef op 22 augustus 2002 @ 22:26:
Alleen RH krijg ik goed door de installatie met een werkende X, maar niet zoals het hoord.

Wat hoort niet?

Ik heb reeds al geprobeerd om de driver van Nvidia te installeren, maar daar kom ik ook niet helemaal uit.

Wat lukt niet?

Heeft iemand dit zelf opgelost, het goed aan de praat krijgen van een GF4 onder RH of Mandrake, zo ja hoor ik graag wat stappen om mijn systeem ook zo in te richten. :)
Min GF4 draait toppie onder Redhat (of welke distro ook). Hoe? LEES!! de nvidia howto. Mocht het dan niet lukken gebruik dan de search.
Heb je daarna nog problemen, dan mag je posten :P

But I thought YOU did the backups...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik kan je slechts verwijzen naar 2 topics:
Welke Linux distro moet ik nemen?
Het grote 'me nVidia drivers doent nie!' topic
Welke distro topics hebben we nogal veel ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.