Vervoer Hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 08:22
Hallo
Ik heb een korte vraag aan jullie, ik heb een hardeschijf besteld bij een bedrijf wat voor mij aan de andere kant van Nederland zit, en uiteraard word die per post verstuurd.
Maar door hun is nu 2 keer het verkeerde adres erop gekomen met het gevolg dat die hardeschijf nu voor de 2de keer door Nederland word vervoert.

Nu is m'n vraag is het niet slecht voor een harddisk die schokken enzo wat hij nu eigenlijk dubbel krijgt door het vervoer ?

Verwijderd

Zolang ie goed verpakt zit zal het niks uitmaken.
Die harddisk is zoiezo ook eerst naar die winkel vervoert..

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 08:22
Tja dat klopt maar zit er niet een soort van parkeerstand op die Harddisk als je er nog niet voor de 1ste keer spanning op heb gegooid ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Schijven gaan tegenwoordig volgens mij altijd automatisch in een parkeerstand als je ze uit zet (itt oude schijven die je moest parkeren dmv een programmaatje voor je je pc uit zette), dus hij zal tijdens vervoer wel enigszins tegen wat schokjes kunnen. Ik weet wel dat er bij de PTT hard gegooid wordt met pakketjes (heb er zelf gewerkt >:)) dus als je pech hebt en de hd niet goed verpakt was krijgt ie wel wat schokken te verduren... maarja dan stuur je hem gewoon weer terug naar de winkel.... maar ga er maar vanuit dat die schijf wel heel overkomt als ie goed verpakt is (en dat doen die winkels echt wel)