Toon posts:

weet iemand iets van data recovery voor me HD ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maanden geleden een mooie nieuwe harde schijf gekocht. zon 80 GB maxtor diskje. Nu heb ik ijverig data erop liggen zetten en iemand wilde dat kopieren. ik haal me hd eruit en ga naar me vriend en bij hem aangekomen zegt ie niet meer dat het een 80 GB harde schijf is maar iets met 2 partities.
1 van 32 ongeformatteerd en 1 van 43 niet toegewezen. Is er een manier om de data nog terug te krijgen ? Of moet ik de schijf maar formatteren en hopen dat ie dat niet nog een keer doet ?

Verwijderd

Ontrack data recovery :?

Verwijderd

Huh? Bij je vriend doet ie het niet... maar op je eigen pc? ook niet?

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

misschien www.pcinspector.de proberen? Of probeer Badcopy te krijgen anders...

Maar het klinkt meer als een softwarematig of BIOS probleem hoor :)

Forza Mucca!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk ook dat het aan de bios ligt. Oudere mobo's kunnen maar tot 32GB harddisks aan, en dus gebeuren er rare dingen als je er toch een grotere in zet. Het kan ook zijn dat je die PC met een diskmanager als MaxBlast geinstalleerd hebt (en bijv. boot vane en andere schijf). Dan is de data op de schifj alleen nog te benaderen dmv die bootmanager..

Maar laat eerst ff weten of ie het nog wel doet op je eigen pc..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Datarecovery kun je wel via de search vinden..
[search=datarecovery]

Maar dit lijkt meer inderdaad een bios-probleem of software probleem.. Kijk eerst eens of die HDD het op je eigen machine wel weer goed doet, en controleer dan alles eerst nog eens goed..

Kom je er dan nog niet uit, open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.