LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
mwa, 30 euro vind ik redelijker
een maze 3 kost idd 42 dollar
maar dat is excl verzending, en excl btw
Ja daarom ik zij al probeer em maar in nederland voor die prijs te vinden inc verzendkosten.epsilon schreef op 22 augustus 2002 @ 23:17:
mwa, 30 euro vind ik redelijker
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ik denk ook dat je er ongeveer 30 euro voor moet vragen.Astennu schreef op 22 augustus 2002 @ 23:52:
[...]
Ja daarom ik zij al probeer em maar in nederland voor die prijs te vinden inc verzendkosten.
probeer voor die 30 euro maar eens een goed koelblok te kopen
Still King
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan. Is et dat kapotte blokje uit dit topic Mb Kapot door gebarste Dan maze 2 of heb je van die winkel een andere gekregen en wil je het (bijna) nieuwe blok verkopen?
En voor Imhotep: Jij verkoop toch een blok nog beter als een maze 3 (en dus VEEL beter als een maze 2) voor 40 euro? Dan heb je voor €10 een veel beter blokje.
En voor Imhotep: Jij verkoop toch een blok nog beter als een maze 3 (en dus VEEL beter als een maze 2) voor 40 euro? Dan heb je voor €10 een veel beter blokje.
Dat is de maze 3 jaAstennu schreef op 22 augustus 2002 @ 22:09:
>Is dit overigens de versie met een "ovaal" middenin,
>met 45 graden hoeken?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Nee het is een den maze 2 die het perfect doet.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 08:31:
Het ligt er een beetje aan. Is et dat kapotte blokje uit dit topic Mb Kapot door gebarste Dan maze 2 of heb je van die winkel een andere gekregen en wil je het (bijna) nieuwe blok verkopen?
En hij had het er over dat hij anders liever die selfmade DD-3 besteld.
Verwijderd
Ik denk zeker niet dat 30 Euro te veel is voor dat waterblok, ik vind het zelf juist goedkoop als het waterblok nog helemaal intact is. Kijk maar eens wat www.oc-shop.nl nog vraagt voor de mace2!
hij zecht ik betaal maar 20 anders koop ik liever die DD-3 Selfmade (van die actie van 2 van de mensen die hier andwoorden
)
Pagina: 1