Ik stel gewoon een vraag, en in de eerste post heb ik er ook nog een disclaimer bij gemikt dat ik vind dat mijn vraag in de Het Grote Radeon Topic deel 3478 niet voldoende beantwoord kan worden.
Vervolgens copypaste Justice een stuk uit de FAQ, die ik nota bene gelezen heb, en dat ook heb gezegd. Ik wilde daar nog op reageren met dit:
Is het nou echt nodig, dat Grote Samenraapsel Van Informatie Waar Geen Structuur In Zit Topic? Van alle Hetgrotetopics is de Radeon serie wel de ergste. Zeker in dit geval. Zoals ik zei:
site GoT wel niet is.
Ik geef toe dat Sint gelijk had met zijn 'open deur', maar bekijk het vanuit mijn positie. Soms moet je regels en richtlijnen anders interpreteren en niet op een bijna Maoïsisch strikte wijze toepassen. No hard feelings hoor, maar in alle discussies over de Hetgrotetopics hier in LA is naar voren gekomen dat een groot deel van de users die dingen zat is, is er dan niemand die zich daar iets van aantrekt?
Edit: oja link Hoe ver kan je een ATi Radeon 8500 overklokken?
Vervolgens copypaste Justice een stuk uit de FAQ, die ik nota bene gelezen heb, en dat ook heb gezegd. Ik wilde daar nog op reageren met dit:
Maar op dat moment had de Sint het topic al gesloten.Weet ik allemaal wel, heb zelf een GF2 gehad en die core kon ik bijna onbegrensd overklokken, maar het geheugen was de bottleneck. Ik weet ook wel dat het een kwestie van uitproberen is, maar ik vraag me af wat voor resultaten anderen hebben. Als dat nou veel hoger is, weet ik dat ik met een extra fannetje hier en daar nog meer kan bereiken. Om maar wat te noemen...
Is het nou echt nodig, dat Grote Samenraapsel Van Informatie Waar Geen Structuur In Zit Topic? Van alle Hetgrotetopics is de Radeon serie wel de ergste. Zeker in dit geval. Zoals ik zei:
Ik snap niet dat mijn topic gesloten wordt en ik word verwezen naar een volstrekt onbruikbare informatiebron. Stel je voor dat ik hier twee dagen kwam, dan was ik nooit weer gekomen en had ik aan al mijn vrienden verteld wat voorAls je een probleem hebt met een paars scherm, zet je je prefs op 999 posts per pagina en zoek je met CTRL-F op "paars". In mijn geval heeft dat geen zin, want ik zoek gewoon een overzicht van overklokresulaten, en dat is erg slecht te vinden in die kolossale topics. Sterker nog, het is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Ik geef toe dat Sint gelijk had met zijn 'open deur', maar bekijk het vanuit mijn positie. Soms moet je regels en richtlijnen anders interpreteren en niet op een bijna Maoïsisch strikte wijze toepassen. No hard feelings hoor, maar in alle discussies over de Hetgrotetopics hier in LA is naar voren gekomen dat een groot deel van de users die dingen zat is, is er dan niemand die zich daar iets van aantrekt?
Edit: oja link Hoe ver kan je een ATi Radeon 8500 overklokken?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.