Verwijzing naar HetGroteChaosTopic, en onterecht ook nog.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik stel gewoon een vraag, en in de eerste post heb ik er ook nog een disclaimer bij gemikt dat ik vind dat mijn vraag in de Het Grote Radeon Topic deel 3478 niet voldoende beantwoord kan worden.

Vervolgens copypaste Justice een stuk uit de FAQ, die ik nota bene gelezen heb, en dat ook heb gezegd. Ik wilde daar nog op reageren met dit:
Weet ik allemaal wel, heb zelf een GF2 gehad en die core kon ik bijna onbegrensd overklokken, maar het geheugen was de bottleneck. Ik weet ook wel dat het een kwestie van uitproberen is, maar ik vraag me af wat voor resultaten anderen hebben. Als dat nou veel hoger is, weet ik dat ik met een extra fannetje hier en daar nog meer kan bereiken. Om maar wat te noemen...
Maar op dat moment had de Sint het topic al gesloten.

Is het nou echt nodig, dat Grote Samenraapsel Van Informatie Waar Geen Structuur In Zit Topic? Van alle Hetgrotetopics is de Radeon serie wel de ergste. Zeker in dit geval. Zoals ik zei:
Als je een probleem hebt met een paars scherm, zet je je prefs op 999 posts per pagina en zoek je met CTRL-F op "paars". In mijn geval heeft dat geen zin, want ik zoek gewoon een overzicht van overklokresulaten, en dat is erg slecht te vinden in die kolossale topics. Sterker nog, het is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Ik snap niet dat mijn topic gesloten wordt en ik word verwezen naar een volstrekt onbruikbare informatiebron. Stel je voor dat ik hier twee dagen kwam, dan was ik nooit weer gekomen en had ik aan al mijn vrienden verteld wat voor :X site GoT wel niet is.

Ik geef toe dat Sint gelijk had met zijn 'open deur', maar bekijk het vanuit mijn positie. Soms moet je regels en richtlijnen anders interpreteren en niet op een bijna Maoïsisch strikte wijze toepassen. No hard feelings hoor, maar in alle discussies over de Hetgrotetopics hier in LA is naar voren gekomen dat een groot deel van de users die dingen zat is, is er dan niemand die zich daar iets van aantrekt?

Edit: oja link Hoe ver kan je een ATi Radeon 8500 overklokken?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Wat is jou probleem man? Denk je nou echt dat ik je post nog serieus ga nemen met zo'n disclaimer?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/560274#hoever is duidelijk zat lijkt me.

Ik verwijs je helemaal niet naar dat topic maar zet dat neer omdat je vraag LETTERLIJK in de FAQ staat.

Je loopt hier al langer dan vandaag rond en zou toch echt wel moeten weten dat posten zo niet werkt.

• Captain Pervert
Misschien was het inderdaad tegen beter weten in, en nu ik er over nadenk achtte ik de kans 80% dat het gesloten zou worden. Toch postte ik het, om de reden die ik noem. De informatiebron waarnaar de FAQ verwijst is niet bruikbaar. :) Echt niet. Probeer daar maar eens overklokresultaten in te vinden.

Trouwens, mijn vraag is wel min of meer beantwoord door marzzman, dus laten we dit verder maar vergeten ;) Toch denk ik dat ik 1 van de Hetgrotetopicthreads weer omhoog ga kicken...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik snap niet wat een het grote... topic ermee te maken heeft. Ik kan met niet voorstellen dat er topics met overklokresultaten zijn, die sluit ik allemaal omdat dat compleet nutteloos is.

• Captain Pervert
Nou toch niet zo geheel nutteloos. Het is een referentie om te kijken wat een realistische doelstelling is bij het overklokken van een bepaalde videokaart. De CPU Database met overklokresultaten op www.overclockers.com is er toch ook niet voor niet?

En de Hetgrotetopic discussiethreads, zoals deze:

[rml][ SP]Onleesbaar door grote topics[/rml]
en
Het Grote "Het Grote Topic" Topic

hebben er in zoverre mee te maken, dat de FAQ en jij me verwijzen naar dergelijke Hetgrotetopics, en in die discussies werd het nut daarvan bekritiseerd.

Verwijderd

Ik verwijs je helemaal niet naar een groot topic! Ik sluit je topic gewoon omdat het nutteloos is.

• Captain Pervert
Denk je eens in, eigenlijk zou je heel V&B wel in 1 topic kunnen gooien. "Het Grote Videoplanken en Beeldkanonnen Topic". En dat in zijn geheel on Overige Hardware mikken. Maar dan ga je een beetje aan het nut van een forum, een medium waar het posten van verschillende topics mogelijk is, voorbij nietwaar :? 8)7 ;)

• Captain Pervert
Nutteloos, ja "En hoe ziet jou desktop eruit" is pas nutteloos! Daar zijn nog 30 delen van ook. Daar heeft een ander dus ECHT geen reet aan. Hieraan wel. Ik tenminste?

Maar we komen er niet echt uit zo, dus laat verder maar. Nogmaals, no hard feelings, ik had ook niet verwacht dat ik na 2 topics ineens het hele beleid kon veranderen ofzo.

Verwijderd

Vertel dan maar wat je eraan hebt? Je kan toch perfect zelf zien hoever je je videokaart kunt overklokken?

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 21:59:
...waar het posten van verschillende topics...

Hoe verschillend vind jij topics met alleen overklokresultaten erin dan, buiten het feit dat het uiterst boeiend ervaren wordt maar niet heus ? 8)7

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:02:
Vertel dan maar wat je eraan hebt? Je kan toch perfect zelf zien hoever je je videokaart kunt overklokken?
Ik zei in 1e post
Ik weet ook wel dat het een kwestie van uitproberen is, maar ik vraag me af wat voor resultaten anderen hebben. Als dat nou veel hoger is, weet ik dat ik met een extra fannetje hier en daar nog meer kan bereiken. Om maar wat te noemen...
Kijken wat een reëele doelstelling is.

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:02:Hoe verschillend vind jij topics met alleen overklokresultaten erin dan, buiten het feit dat het uiterst boeiend ervaren wordt maar niet heus ? 8)7
Verschillend als in 'meerdere'. Niet te grammaticaal worden hoor...

Verwijderd

Daar heb je geen reet aan, een videokaart is echt zo simpel overklokken.

Wat is hier niet duidelijk aan, of heb je gewoon geen zin om het uit te proberen?

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 22:06:
[...]

Verschillend als in 'meerdere'. Niet te grammaticaal worden hoor...

Ja leuk, laten we heel V&B vol zetten allemaal 'verschillende topics' met overklokresultaten. Want dat is wat er dan gaat gebeuren. Laten we het alsjeblieft een beetje interessant houden voor de mensen die echt wat serieus te vragen of te posten hebben zeg....

• Captain Pervert
Ik heb het uitgprobeerd, zoals ik zei in dat topic.
Hoever kan je een Radeon 8500 overklokken? Ik kom zelf niet veel verder dan 285/280.
De vraag is, moet ik daarmee tevreden zijn, of kan ik meer bereiken als ik wat koeling toevoeg? Als een ander hogere resultaten heeft (zonder voltmod) maar met meer koeling, dan weet ik wat me te doen staat. Maar dat heb ik al gezegd, dus val ik in herhaling. Kennelijk niet geheel ten overvloede want mijn posts worden nauwelijks gelezen, blijkt...

Verwijderd

Je begrijpt ons echt voor geen meter. Als je niet verder komt met overklokken ben je toch klaar, dan gaat ie gewoon niet verder.

Dit begint heel irritant aan het worden zeg....

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:10:

[...]

Ja leuk, laten we heel V&B vol zetten allemaal 'verschillende topics' met overklokresultaten. Want dat is wat er dan gaat gebeuren. Laten we het alsjeblieft een beetje interessant houden voor de mensen die echt wat serieus te vragen of te posten hebben zeg....
Dat jij iemand bent die het liefst alles op 1 grote hoop gooit, is al duidelijk te merken in dit topic: Het Grote "Het Grote Topic" Topic

En wat je beweert is echt niet zo. Ik bedoel, hoeveel videokaarten zijn er nou. En wat dan NOG??? Wil je soms geen nieuwe topic meer in V&B? Mag er niets meer gevraagd worden? Ik snap dat je geen stortvloed aan newbietopics wilt, maar het lijkt wel alsof men op GoT geen nieuwe topics meer wil zien. Nou dan niet, dan gaan we met zijn allen wel lekker weg? Of lekker met zijn allen de hele dag searchen in plaats van posten, gezellie... :{

Verwijderd

Je moet echt eens leren lezen, hier ga ik niet verder op in.

Ik ga een nachtje slapen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2002 22:16 . Reden: damn tags ]

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:13:
Je begrijpt ons echt voor geen meter. Als je niet verder komt met overklokken ben je toch klaar, dan gaat ie gewoon niet verder.

Dit begint heel irritant aan het worden zeg....
Wel met een mod, extra koeling, andere drivers, weet ik veel? Dat kan ik toch niet beoordelen nu, want mijn topic is dicht :)

Verwijderd

ik snap het niet meer en heb het idee dat ik tegen een muur aan zit te praten.
Ik zet het even op een rijtje

-jij vraagt hoever je je videokaart kunt overklokken
-ik verwijs je naar een overduidelijk stuk in de FAQ

en vanaf daar vat ik het al niet meer.

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 22:16:
[...]

Wel met een mod, extra koeling, andere drivers, weet ik veel? Dat kan ik toch niet beoordelen nu, want mijn topic is dicht :)

Daar valt niets over te zeggen, wij kunnen echt niet ruiken of je gpu of geheugen aan z'n max zit. Dat kan je alleen proberen door extra koeling of voltmod te doen. Heeft dat geen effect kan je je mods weer ongedaan maken ivm geluidsoverlast en stroomverbruik.

• Captain Pervert
Faq dekt vraag niet. Daar komt het op neer. Iedereen vindt van wel, maar ik niet.

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:18:

[...]

Daar valt niets over te zeggen, wij kunnen echt niet ruiken of je gpu of geheugen aan z'n max zit. Dat kan je alleen proberen door extra koeling of voltmod te doen. Heeft dat geen effect kan je je mods weer ongedaan maken ivm geluidsoverlast en stroomverbruik.
Ik ga niet solderen, fans kopen of waterkoeling aanleggen als ik niet zeker weet dat dat leidt tot een performancewinst.

Verwijderd

Dat weten wij ook niet dus :|
Daar valt echt NIETS over te zeggen.

Maarja, dat heb ik al een paar keer gezegd, ik vind het nu wel mooi geweest eigenlijk.

• Captain Pervert
Er is misschien wel een of andere gladiool op GoT met zijn kaart op 310/310
Hij heeft zijn PC in de vrieskist gezet. Dus wat denk ik dan: kijk aan! Hij kan hoger, door een vrieskist! Dan ga ik dus een vrieskist kopen. 8)7

Erg vervelend topic inderdaad ;) Ik heb ook het gevoel dat jij MIJ niet begrijpt, ben benieuwd wat anderen hiervan vinden maar ja, niemand snapt het kennelijk want behalve Courage heeft nog niemand gereageerd.

Verwijderd

Nou is het mooi geweest hoor, er valt niets over te zeggen, dat heb ik al tig keer gezegd, maar het dringt niet tot je door. Mailen met mij hierover heeft geen zin, daar antwoord ik toch niet op.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

lijkt me niet langer nodig deze open te houden...

Het staat in de FAQ dat het gewoon ONMOGELIJK is om iets te zeggen over hoever jij je kaart kan overklokken.

Een topic heeft dus geen zin, aangezien je het zelf gewoon zult proberen. Je kan ook wle een topic gaan openen met de vraag hoe hard je buurman kan fietsen, maar dat kan ook niemand ruiken. Ga met een stopwatch langs de weg staan en meet hoe hard je buurman kan fietsen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.