ik heb 2 sitecom usb adapters [wl003] gekocht, om daarmee een draadloos netwerk te beginnen. ze willen alleen niet connecten. ze worden wel alle2 warm, en worden ook goed herkend door windows. ik heb 2 versies van de drivers geprobeerd: die van de cd en de nieuwste van de site van sitecom.
setup:
• server: p3 800, ?mobo, windows XP prof, 1 nic voor chello, 1 voor lan
• mijn pc: 50 meter van server, bijna vrij zicht. winxp prof, 1 nic voor lanparties
• testlaptop: om te kijken of het dichterbij ook niet werkt. win 98
ik heb alle kanalen, alle instellingen geprobeerd, maar nix werkt.
klopt het dat ik als instelling ad-hoc moet hebben?
ik ga het zo nog een keer proberen, als ie t dan nog niet doet, stuur ik ze terug. iemand nog goede suggesties voordat ik dat doe?
bvd
edit: in de buurt heeft niemand ook een wifi netwerk, of een ander apparaat op 2.4 ghz. toch zegt het diagnostic progje soms: connecting to: 00-00-00-00-00 [mac adres], en verbreekt daarna meteen de verbinding.
setup:
• server: p3 800, ?mobo, windows XP prof, 1 nic voor chello, 1 voor lan
• mijn pc: 50 meter van server, bijna vrij zicht. winxp prof, 1 nic voor lanparties
• testlaptop: om te kijken of het dichterbij ook niet werkt. win 98
ik heb alle kanalen, alle instellingen geprobeerd, maar nix werkt.
klopt het dat ik als instelling ad-hoc moet hebben?
ik ga het zo nog een keer proberen, als ie t dan nog niet doet, stuur ik ze terug. iemand nog goede suggesties voordat ik dat doe?
bvd
edit: in de buurt heeft niemand ook een wifi netwerk, of een ander apparaat op 2.4 ghz. toch zegt het diagnostic progje soms: connecting to: 00-00-00-00-00 [mac adres], en verbreekt daarna meteen de verbinding.