Ik kan mijn abonnement verlengen, en daarbij meteen een ander toestel kiezen.
Op dit moment heb ik een Nokia 7110, waar ik overigens (afgezien van de afmetingen) dik tevreden over ben.
Maargoed, nu het nieuwe toestel, daar twijfel ik namelijk sterk over.
Ik heb zelf wat winkels bezocht en toestellen vastgehouden, en nu zijn er eigenlijk 3 toestellen die in aanmerking komen. Ik som ze even op, incl. de plus- en minpunten:
Nokia 6310
+ Ligt lekker in de hand, grote knoppen
+ Veel functionaliteit
- Toch misschien tikkie té groot
- Toch al redelijk oud toestel als ik het goed heb (de 6310i uitgezonderd, die is nieuwer, maar (te) duur)
Nokia 6510
+ Nieuwere generatie
+ Lekker klein
+ Veel functionaliteit
- Misschien toch iets té kleine knopjes voor mijn grote vingers
Siemens S45
+ Veel functionaliteit
+ Klein toestel, maar niet te kleine knopjes
+ Goedkoper
- Oudere generatie
Zoals ik het nu zie zou ik voor de S45 gaan, maar het is toch al een vrij oud toestel. Heeft dat nog nadelen?
De 6510 spreekt me ook wel aan vanwege het formaat, maarjah... die knopjes he
6310 is een supermooi toestel, maar toch wat groot ben ik bang, zeker 's zomers in m'n korte broek
Heeft er iemand hier ervaring met meerdere van deze toestellen, zodat ik duidelijk kan vergelijken?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Op dit moment heb ik een Nokia 7110, waar ik overigens (afgezien van de afmetingen) dik tevreden over ben.
Maargoed, nu het nieuwe toestel, daar twijfel ik namelijk sterk over.
Ik heb zelf wat winkels bezocht en toestellen vastgehouden, en nu zijn er eigenlijk 3 toestellen die in aanmerking komen. Ik som ze even op, incl. de plus- en minpunten:
Nokia 6310
+ Ligt lekker in de hand, grote knoppen
+ Veel functionaliteit
- Toch misschien tikkie té groot
- Toch al redelijk oud toestel als ik het goed heb (de 6310i uitgezonderd, die is nieuwer, maar (te) duur)
Nokia 6510
+ Nieuwere generatie
+ Lekker klein
+ Veel functionaliteit
- Misschien toch iets té kleine knopjes voor mijn grote vingers
Siemens S45
+ Veel functionaliteit
+ Klein toestel, maar niet te kleine knopjes
+ Goedkoper
- Oudere generatie
Zoals ik het nu zie zou ik voor de S45 gaan, maar het is toch al een vrij oud toestel. Heeft dat nog nadelen?
De 6510 spreekt me ook wel aan vanwege het formaat, maarjah... die knopjes he
6310 is een supermooi toestel, maar toch wat groot ben ik bang, zeker 's zomers in m'n korte broek
Heeft er iemand hier ervaring met meerdere van deze toestellen, zodat ik duidelijk kan vergelijken?
Alvast bedankt voor jullie reacties.