Toon posts:

Waar een goedkope kleine micro-atx kast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Alternate hebben ze voor 22 euro een mini-ATX kast maar dat is dus nog best groot, net zo groot als me kast nu.

Maar ik was van plan een micro-atx boardje te kopen van 25 bij 25 en daar kan dus een flink klein kastje omheen. Nou zag ik bij Paradigit een micro-atx kast vna 49 euro alleen is die alleen wat minder hoog, maar nog steeds best breed en diep.

Breedte kan je weinig aan doen aangezien een cdromspeler altijd ongeveer even breed is (tenzij je em op z'n zij zet of een slimline ding hebt) Ik wou gewoon een oude DVD speler die ik hier nog heb erin stoppen en die kan dus niet op z'n zijkant.

Dus waar vind ik een micro-atx kast die een beetje klein is en niet gelijk 100 euro ofzo kost want dat vind ik overdreven voor een kast, 50 euro is ongeveer de max...

Iemand een mooi kastje ergens gehaalt/gezien?

Ik zat te denken aan de Aopen H300 maar die is een beetje aan de prijzige kant (47 euro)

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Zelf maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar kasten zelf gemaakt, ook wat kleine maar het is bijna niet te doen en ik wil een mooie kast om lekker te modden. Ik heb al een alu mini kast gemaakt maar dat was al een pokkewerk en ik zoek nu eigenlijk nog een kleinere. En hout vind ik niet zo'n mooi spul, ik wil iets metaals en plastics. Plexi heb ik ook al wat mee gedaan alleen vind ik ook niet echt mooi.