HD ratelt?!?!?! :?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
Ben Eraser127 btw. Zit nu ff op andere comp. Ben ik op m'n comp bezig krijg ik een BSOD dat er niet naar m'n hd geschreven kan worden. Ik denk WTF want hij doet het gewoon. Moet ik resetten begint m'n hd ineens te ratelen (klinkt meer alsof er iets stuitert). Issie nou stuk? Want als het nog mogelijk is wil ik wel graag m'n 10Gig backuppen :(
(Quantum Firevall 10G) HELP!!!!

Juist

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54

Tux

Haal de Harddisk ff uit de kast en kijk of er een Philips chipje is doorgefikt op de printplaat van de HDD, zo ja: kaduuk.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
paus_j_p2 schreef op 22 augustus 2002 @ 20:29:
Haal de Harddisk ff uit de kast en kijk of er een Philips chipje is doorgefikt op de printplaat van de HDD, zo ja: kaduuk.
niks doorgefikt

Juist

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
klinkt alsof er iets stuitert? dan heb je 99% kans dat de koppen zijn gecrashed, helaas pindakaas, je zal een backup van gisteren moeten terugzetten van tape, (lees: geen backup, data weg!)

A wise man's life is based around fuck you

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
paus_j_p2 schreef op 22 augustus 2002 @ 20:29:

Nee, dan zou deze niet meer herkend worden.. Ratelen is meestal een headcrash..

Maargoed, voor de topicstarter.. Doorloop eerst even het standaard-gebeuren.. Dus even wat checks uitvoeren.. Zie de OM-faq..

Mocht de schijf echt deffect zijn, dan RMA aanvragen als je daar nog recht op hebt.. En om je data te kunnen redden: Daar zijn al vele topics over geweest.. Soms werkt de diepvriestruuk (zie search), soms werken andere oplossingen.. Kwestie van even uitzoeken, en daarna maar gaan proberen.

Dit topic is gesloten.