Race game MODS

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik speel heel vaak Tactical Ops. Dit is een MOD van unreal tournament. Nou vroeg ik me af of er ook mods zijn voor racegames.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Voor Need 4 Speed IV zijn er verschillende dingen te krijgen. Men was destijds bezig om een musclecar mod dte maken met musclecars uit verschillende decenias.

Ook zijn er drag circuits in omloop ( en dragsters), maar omdat een circuit rond moet zijn in NFS kan je race over het rechte stuk niet getimed worden.

[ Voor 0% gewijzigd door MrE op 22-08-2002 20:29 . Reden: een schotch en soda ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• itsgreen
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ook voor F1 2001/2 zijn er verscheidene mods... zoals het legendarische FIA GT V3 :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:26
GTA3 ? :) daar kan je zelf lekker aan modden :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb toevallig een tijdje geleden een lijstje gemaakt mbt mods voor F1 2001/2002 :
klik

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 17:52

Raimond613

Simracer

voor gp3/4 zijn de mods eindeloos:
gp3.gamers.nl

iracing profile

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Half-Life Rally voor Half-Life :)

Truck racing mod voor Nascar 4

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Maarre, wat beschouwen we hier als mod? Een total conversion, of een setje nieuwe skins/dashboards?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Captain Pervert schreef:

Truck racing mod voor Nascar 4
o_O

Die gasten hadden zich ook wat modwerk kunnen besparen als ze van het bestaan van MBTR (jammer genoeg nooit een succes geworden) op de hoogte waren geweest. :P

• Alpha-sphere
Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 22:03:
Maarre, wat beschouwen we hier als mod? Een total conversion, of een setje nieuwe skins/dashboards?
Total conversions

• Captain Pervert
In dat geval kun je de posts van Raimond en kNarf wel negeren, want dat zijn partial conversions, de meeste mods waar zij naar verwijzen zijn zelfs gewoon car updates.

• Alpha-sphere
itsgreen schreef op 22 augustus 2002 @ 20:59:
ook voor F1 2001/2 zijn er verscheidene mods... zoals het legendarische FIA GT V3 :)
Dit is dus alleen een car MOD

• kNarf_
Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 22:31:
[...]

In dat geval kun je de posts van Raimond en kNarf wel negeren, want dat zijn partial conversions, de meeste mods waar zij naar verwijzen zijn zelfs gewoon car updates.
Ehm, mods voor F1 2001/2002 zijn carsets van andere f1 seizoenen of andere raceklassen. Dus niet alleen nieuwe skins voor de auto's maar ook totaal nieuwe carmodels, cockpits, physics en sounds (soms ook menu's). Circuits hoeven er niet per se bij te zitten, bij veel raceklassen waar mods van zijn gemaakt worden ook een aantal races gehouden op de f1 circuits die dus al in het spel zitten.

Omdat de auto's van deze mods echt totaal anders zijn dan de orginele f1 auto's die in het spel zitten kun je in het geval van F1 2001/2002 dus zeker wel spreken van mods. Alle circuits bij de bijbehorende raceklassen maken is veeeeeel te veel werk, hoewel er al wel steeds meer circuits bijkomen. (die dus in elke mod te gebruiken zijn)

• Alpha-sphere
kNarf schreef op 22 augustus 2002 @ 23:05:
[...]

Ehm, mods voor F1 2001/2002 zijn carsets van andere f1 seizoenen of andere raceklassen. Dus niet alleen nieuwe skins voor de auto's maar ook totaal nieuwe carmodels, cockpits, physics en sounds (soms ook menu's). Circuits hoeven er niet per se bij te zitten, bij veel raceklassen waar mods van zijn gemaakt worden ook een aantal races gehouden op de f1 circuits die dus al in het spel zitten.

Omdat de auto's van deze mods echt totaal anders zijn dan de orginele f1 auto's die in het spel zitten kun je in het geval van F1 2001/2002 dus zeker wel spreken van mods. Alle circuits bij de bijbehorende raceklassen maken is veeeeeel te veel werk, hoewel er al wel steeds meer circuits bijkomen. (die dus in elke mod te gebruiken zijn)
Maar als ik nu de FIA GT V3 mod ga Downloaden is het dan iets vernieuwends ten opzichte van F1 2001 of zijn er dan alleen andere autotjes.

• kNarf_
Alpha-sphere schreef op 22 augustus 2002 @ 23:12:
[...]

Maar als ik nu de FIA GT V3 mod ga Downloaden is het dan iets vernieuwends ten opzichte van F1 2001 of zijn er dan alleen andere autotjes.
Heel simpel gezegd zijn het alleen nieuwe auto'tjes ja, maar die dus qua handling in niets lijken op de handling van de F1 auto's in het oorspronkelijk spel, waardoor het spel een compleet nieuwe dimensie krijgt. De FIA GT mod heeft trouwens ook nieuwe menu's, dus in dat opzicht krijgt het spel ook nog een nieuwe look. Er zijn trouwens genoeg extra circuits te downloaden zoals Zandvoort, Le Mans, Sebring etc. etc. (staan in dat lijstje van mij wel wat links naar sites met tracks)

Het leuke van mods voor F1 2001/2002 vind ik juist dat je met veel verschillende soorten auto's, die allemaal anders reageren, op precies dezelfde circuits kunt rijden. Dus je kunt eerst een tijdje met een Golf TDI rondrijden op Zandvoort, om vervolgens een bv. Audi Sportscar of Ferrari F1 te pakken 8)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 17:52

Raimond613

Simracer

DroogKloot schreef op 22 augustus 2002 @ 22:08:
[...]

o_O

Die gasten hadden zich ook wat modwerk kunnen besparen als ze van het bestaan van MBTR (jammer genoeg nooit een succes geworden) op de hoogte waren geweest. :P
NASCAR truckracing is iets heel anders dan truckracing wat in europa wordt gedaan hoor.... :Z

iracing profile

Pagina: 1