Het gaat dus om deze 2 muizen. De rechter heb ik nu een jaar naar alle tevredenheid gebruikt. Ik heb nu de linker te leen van een vriend, die heeft de cordless desktop optical gekocht. Nu was het dus net een kwestie van oude eraf en nieuwe eraan. Alles deed het, muis werd herkend no prob. Ff de instellingen voor sensitivity gedaan en alles zag er goed uit tot nu toe.
Alleen ging ik net gewoon een beetje werken met die muis en vond hem nogal haperen. Hij is aangesloten op USB, net als de rechter muis. Op PS/2 doet de muis niets, ik heb nog niet verder gekeken. Ik heb ff een screen gemaakt met een prog om te laten zien wat ik bedoel met haperen....:

De nieuwe muis die een rondje tekent....

De oude muis die met dezelfde snelheid een rondje tekent. Beide muizen liggen op dezelfde ondergrond, ze zijn allebei op me toetsenbord aangesloten in de usb hub. Alles is hetzelfde, bij die vriend had ik GEEN last van die haperingen op zijn pc. Wat is er mis? Ik vind het erg vaag, verder werkt die muis namelijk wel lekker, maar dit houdt erg op, omdat je ook voorbij je punt waar je klikken wil schiet. Weet iemand iets? Alle instellingen staan hetzelfde en ik gebruik nu beide muizen tegelijk en merk duidelijk verschil terwijl het dezelfde sensor is?