Toon posts:

Modje nodig om topic te unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om Verwijderd in "radeon 7000 tv-out probs"

ik had vergeten te vermelden dat ik de tv-out faq dus ook al had geraadpleegd maar ook deze brengt geen hulp :(

Verwijderd

Nou, dan ben je niet echt duidelijk. Tv-out topics schieten als paddestoelen de grond uit en je moet wel een supergoede reden hebben om een topic te openen en die zie ik bij jou niet echt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier dus al meer dan 7 dagen mee bezig om er een oplossing voor te vinden, heb dus heel got afgezocht en ook meerdere forums gesearched ( is voor mij wel de eerste keer dat ik met een ati kaart werk ) normaal werk ik dus met nvidia en daar heb je dus tv-tool voor , maar van ati weet ik dus niet echt veel , wel natuurlijk veel geleerd tijdens het speuren na een oplossing maar niet gevonden na wat ik dus zocht :(
Ik kan men post nog wel wat uitbreiden met wat ik dus geprobeerd heb , maar wil er niet echt een elle lange post van maken, ben namelijk nu wel op vakantie hier ( spanje ), en wil dus dit probleem een beetje snel verholpen hebben , en alle hulp is dus welkom ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 09:31
informer, je heb wel voor een deel gelijk. er zijn wel teveel tv-out topics, maar dat komt gewoon omdat er heel veel problemen mee zijn. vaak schiet de faq ook tekort en word hij niet direct geupdate.
het is gewoon een groot probleem, maar om dan gewoon maar de kop in het zand te steken en doen of het hele tv-out probleem niet meer bestaat? nee, sorry... vind ik n beetje raar.

Verwijderd

Nou vooruit, proberen kan altijd. Maar als het topic de standaardreplies krijgt die gewoon in de FAQ staan gaat hij weer dicht.

Hij is weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 19:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dan kan deze dicht :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.