Kastje voor verwisselbare schijf

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 12:48
Hoi,

Uit een oude kast, waar een pentium 166mhz in heeft gezeten, heb ik een bakje(of hoe zo'n ding mag heten) gehaald waar je een harde schijf in kunt leggen zonder de pc open te schroefen. Nu is mijn vraag of ik die nog kan gebruiken met de harde schijfen van tegenwoordig? Ik kan mijn nieuwe maxtor 60 gig er wel op aan sluiten - nog niet geprobeerd of het werkt.
Als je meer specificaties wilt hebben - zeg het dan even - het is lastig zo'n ding te omschrijven.

Apple en Joppiesaus all the way

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 12:38
Zoiets heet dus een HD Bracket..

Op zich gewoon bruikbaar, alleen geen udma66/100/133 ondersteuning.
verder vind ik het kutdingen, na verloop van tijd altijd oorlog met de contacten (slecht contact maken enz)

Verwijderd

weet iemand nu we het hier toch over die wissel frames hebben welke van welk merk ze op de Friese poort gebruiken ? :P

Verwijderd

meestal zijn de brackets onderling uitwisselbaar, dus je kunt het vaste gedeeldte en de slede van verschillende fabrikanten door elkaar heen gebruiken

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort meer in Opslagmedia & IO-controllers thuis..

OH => OM dus :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 19:27:
meestal zijn de brackets onderling uitwisselbaar, dus je kunt het vaste gedeeldte en de slede van verschillende fabrikanten door elkaar heen gebruiken
weet je dat zeker.
ik dacht dat de ene slede niet in een ander merk past , of bedoel je iets anders?
Pagina: 1