Toon posts:

Makro pc goed idee?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kennis van me wil een pc kopen bij de Makro
xp2000
265 sdram
80 gig schijf
mx400 tvout (gainward?)
DVD speler samsung
CDRw 48 20 48 samsung
abit board , geen idee welke

iemand ervaring ?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:14

Tux

Ik denk niet dat je goeie service krijgt als er iets kapot gaat ofzow, dus je moet wel veel ervaring met PC's hebben.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
waarom zou de service niet goed zijn , ik heb zelf goede ervaringen ( tv stuk ...nieuwe gekregen , kon'm zo menemen)

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Misschien wel net zo'n systeem als een Aldi pc en dat schijnen prima dingetjes te zijn, maar het ligt er ook aan wat die kost natuurlijk en zit er een monitor bij :?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Topicstarter
800 euro ongeveer zonder monitor

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Leuke nick, voor zo'n vraag :) anyweez, wat garantie betreft: ze zullen je niet snel vertellen dat je iets verkeerd doet, want daar hebben ze toch geen verstand van. Garantie =derhalve garantie.

Maar voor dat geld zou ik er zelf eentje voor je kennis in mekaar sleutelen. Zeker als je ziet dat er SD-ram inzit, misschien wel een 5400rpm schijf ook ... :D Voor hetzelfde geld doe je hem een DDR-bakkie met WD schijf en LiteOn-spulletjes, bewezen goed en snel. Alleen op de XP moet je misschien 100+ inleveren om, en als ik die kennis was zou ik dat graag voor lief nemen.

Die samsung is dus trouwens een 12x rewriter, alleen blanko cd-rw's kunnen met 20x beschreven worden, als ik het wel heb.

Zou graag ff kijken op hun site, maar "Vul het nummer van uw Makro-pas in en u ontdekt wat Makro u allemaal te bieden heeft!" en dat kan ik dus niet :{

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Pc's voor kenissen in elkaar zetten daar wilde ik dus juist vanaf...
Wat ik eigenlijk wil weten , misschien was ik niet duidelijk genoeg heeft iemand zo'n ding en wat zijn de ervaringen.

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:21

M2B

But service en er wordt meestal troep ingegooid ( vooral als het een Eager is ) een vriend van mij heeft er veeeeeeel problemen mee gehad

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Service van de Makro is echt om te janken! Ik heb een keer een muis gekocht die 't niet deed.. ga je terug om te zeggen dat ie 't niet doet, krijg je doodleuk te horen dat de doos is open geweest en ze het apparaat dus niet terug willen nemen. Leg mij maar eens uit hoe ik aan de doos kan zien of de muis 't doet of niet!!! tobbers

Ik ben van mening dat je toch beter gewoon bij een normale dealer en niet bij zo'n verkoopschuur je apparatuur kan kopen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
de onderdelen die ik opnoemde lijken me niet per definitie troep en de service die ik van Makro ken is niet slecht
dus echte ervaringen graag en niet zo iets als veeeel proplemen , die hebben mijn gebruikers ook maar dat zijn dan ook creative pc slopers

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.