Toon posts:

Kan niet inloggen als Admin onder SmoothWall 0.9.9SE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet inloggen als Admin onder SmoothWall 0.9.9SE ook als ik mijn ww verander lukt het me niet.
het gaat zelf allemaal slecht want zie hem ook niet op het netwerk, en ik krijg geen verbinding met mijn MXStream ASDL Modem

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Wat hier aan te doen?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Schiet me lek, maar volgens mij als je in wilt loggen op de pc zelf moet je dat met root doen (of setup als je die wilt wijzigen). Admin werkt afaik alleen als je via je browser dingen wilt zien of veranderen.

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Haal eerst even rustig adem en tel tot 10.

Smoothwall heeft als het goed is 3 admins: root, admin, en config dacht ik.

Volgens mij is admin alleen voor de webmanager.

En wat betreft je adsl, veel succes. Het lukt bijna niet om progs op smoothwall te installeren. RPM is eruit gehaald, compiler tools, ftp commando.

Alleen je adsl modem omzetten naar een router zal werken met Smoothwall. Dan heb je de adsl4linux ook niet meer nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog net niet aan het flippen.
ik had al zo'n vermoede dat het alleen een browser is, marr ik kan geen verbinding met het internet maken via de adsl modem

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb geen mxstream en ook geen adsl. Wat dat betreft kan ik je niet helpen. Ik ben wel lid van de SW mailinglijst en heb ff voor je gezocht. Hieronder een linkje naar een overzicht van mailtjes die met mxstream naar boven kwamen. En een linkje naar het Grote SW topic, staat ook wel eea in :)

Suc6...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/312852
http://bastien.sgop.nl/zooi/adsl-netherlands.txt

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 21:48

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Zover ik weet heeft smoothwall 0.99se geen ondersteuning voor adsl. Je zou kunnen omschakelen naar ipcop waar deze ondersteuning wel in zit.
Pagina: 1