Wat is momenteel de beste keuze voor een mainboard als je uitgaat van de nieuwe aangekondigde Athlon processors? Moet het perse een 333mhz board zijn of kan op een 266mhz board binnenkort ook 2200+ en hoger?
Iig kun je met een 266 bord nog alle AMD's aan. (t/m2600+) Ik weet niet of de bus v/d komende AMD's nog wordt vehoogd naar 333 Mhz, en of je dan een nieuw mobo of alleen een nieuw bios nodig hebt
Maar kijk voor mooie bordjes bij bv Chaintech, Asus Abit of mijn persoonlijke favoriet Gygabyte
Kuch...search
Waarschijnlijk zal de FSB van de 2700+ 166mhz zijn.
Dus een mobo dat 166mhz FSB aankan is wel handig voor de toekomst
Dus een mobo dat 166mhz FSB aankan is wel handig voor de toekomst
voor het geld hoef je het op het moment niet te laten gewoon een A7V333 bordje of zo en dan lekker 2700 ram er op en dan als je de 2700 + heb kan je hem oficieel op 333 mhz laten lopen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
266 kan, maar 333 is toch natuurlijk een stukje sneller 
Asus en gigabyte zijn mijn favo merk mobo's voor athlon xp.
Asus en gigabyte zijn mijn favo merk mobo's voor athlon xp.
Vooralsnog is er geen XP in FSB333 uitvoering en kun je iig de onlangs nieuw aangekondigde XP2400+ en 2600+ prima op een geschikt bord met 133MHz EV6 bus kwijt. Welke borden wél officieel een 166MHz FSB ondersteunen, volgens mij nog geen één, zowel de KT400 als nForce2 specs maken alleen gewag van 100 en 133MHz FSB. Ik ben benieuwd hoe AMD dit straks wil doen met de DDR333 FSB varianten.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
ik heb de epox 8k5a2+ gehaald...mooi man! is trouwens al klaar voor de nieuwe cpu (2400 en 2600 dan0
Pagina: 1