Geregistreerd, maar geen activatiemail ??

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een paar dagen geleden geprobeerd zich the registreren maar krijgt geen activatiemail toegestuurd (geprobeerd met 2 email adressen). Als hij het nogmaals probeert, dan is die accountnaam al in gebruik. :?

Accountnaam: peeth
Email adres : peeth@wanadoo.nl

Hij heeft zelfs al een mailtje gestuurd naar gathering@tweakers.net, maar tot nu toe heeft hij daar nog geen antwoord op ontvangen.
Is er mischien een modje die hier even naar wil kijken. _/-\o_

PSN-id: Chrasher

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

heb zn account handmatig geactiveerd, probeer nu eens? (eigenlijk moet dit echt via de mail, maar waren wat probjes met de mailserver. Voortaan dus beter nog een mailtje ter herinnering sturen ;)).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
LuNaTiC, ik neem aan dat je nu het mailtje met het wachtwoord alsnog naar dat email adres hebt gestuurd? Dan geef ik hem even een seintje zodat hij zijn account zelf kan proberen. Hij had dus nog geen wachtwoord.

Ben benieuwd of hij die mail nu wel krijgt. Alvast bedankt. :)

PSN-id: Chrasher

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Het account is als het goed is geactiveerd (zegt LuNaTiC), dus als het goed is kan hij nu inloggen :).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kjev schreef op 22 augustus 2002 @ 18:55:
Het account is als het goed is geactiveerd (zegt LuNaTiC), dus als het goed is kan hij nu inloggen :).
Maar je krijgt bij registratie een mailtje met een wachtwoord erin, dat moet je dus wel hebben :P

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

volgens mij is er gelijk een mailtje met new password uitgegaan :P

dus als het goed is moet je daar allemaal genoeg aan hebben. Dit topic gaat iig op slot, mocht je alsnog met een probleem zitten, mail dan nog ff naar gathering@tweakers.net

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.