Programma gezocht voor website met Javascript

Pagina: 1
Acties:

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Met Javascript en dergelijke ben ik best N00b, dus niet meteen beginnen met zeiken.

Maar ik maak een site voor een clan en daar wou ik gebruik maken van zo'n navigatie balkie van javascript (gemaakt met Xara Webstyle 3.0). Maar nu ben ik niet tevreden met de lokatie van het menu (linksboven) en wil ik ook text erop.

Als ik het in Word wil bewerken dan zie ik alleen zo'n Javascript icoontje, dus wat is nou een beetje programma (prijs maak nie Uit >:)) waarmee ik die pagina kan bewerken en dat menu kan verplaatsen I.P.V. zo'n Icoontje.

BTW, ik hoop dat ik nu nix doms heb gezegd...

301SQN

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

1) bewerk je html pagina's alsjeblieft niet met Word zeg... :{
Word is voor opgemaakte tekst, voor uitlijning en gestijlde tekstdocumenten, websites zijn puur code dus ik raad je aan een programma daar speciaal voor te nemen.

2) Je wilt best een programma kopen. Nou goed, in een ander topic werd al Dreamweaver enzo geschreeuwd, dat is best leuk. Maar als je al wat verder bent met html, probeer dan een text-based editor, waarmee de syntaxkleuring je aangeeft of wat je doet ook herkend zal worden door de browser (deze vlieger gaat niet altijd op helaas).

3) zie aan goede informatie te komen. Geen boekje met de naam 'javascript in 5 minuten' maar een handleiding online, irt.org ? ik weet zo niet waar het te vinden is.

4) schrijf de maker van het menu aan, om hulp te vragen, of kijk of er toevallig een handleiding bijzat in het menu wat je downloadde/copy-pastte.

5) open je .js bestand eerst eens in n-o-t-e-p-a-d ! :|

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Ik heb m'n Javascript al geopend in Notepad maar daar word ik ook niet wijzer uit.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
if(typeof(loc)=="undefined"||loc==""){var loc="";if(document.body&&document.body.innerHTML){var tt=document.body.innerHTML.toLowerCase();var last=tt.indexOf("camden.js\"");if(last>0){var first=tt.lastIndexOf("\"",last);if(first>0&&first<last)loc=document.body.innerHTML.substr(first+1,last-first-1);}}}

var bd=0
document.write("<style type=\"text/css\">");
document.write("\n<!--\n");
document.write(".camden_menu {border-color:black;border-style:solid;border-width:"+bd+"px 0px "+bd+"px 0px;background-color:#999999;position:absolute;left:0px;top:0px;visibility:hidden;}");
document.write(".camden_plain:link, .camden_plain:visited{text-align:left;background-color:#999999;color:#000000;text-decoration:none;border-color:black;border-style:solid;border-width:0px "+bd+"px 0px "+bd+"px;padding:2px 0px 2px 0px;cursor:hand;display:block;font-size:8pt;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;font-weight:bold;}");
document.write(".camden_plain:hover{background-color:#cccccc;color:#000000;text-decoration:none;border-color:black;border-style:solid;border-width:0px "+bd+"px 0px "+bd+"px;padding:2px 0px 2px 0px;cursor:hand;display:block;font-size:8pt;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;font-weight:bold;}");
document.write("\n-->\n");
document.write("</style>");

var fc=0x000000;
var bc=0xcccccc;
if(typeof(frames)=="undefined"){var frames=0;}

startMainMenu("",0,0,1,0,0)
mainMenuItem("camden_b1",".gif",15,135,"javascript:;","","The Clan",1,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b2",".gif",15,135,"javascript:;","","Introduction To SoF",1,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b3",".gif",15,135,"javascript:;","","Language",1,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b4",".gif",15,135,"javascript:;","","Aanmelden bij de Clan",2,2,"camden_plain");
endMainMenu("",0,0);

startSubmenu("camden_b3","camden_menu",75);
submenuItem("English","javascript:;","","camden_plain");
submenuItem("Nederlands","javascript:;","","camden_plain");
endSubmenu("camden_b3");

startSubmenu("camden_b2","camden_menu",79);
submenuItem("Introduction","javascript:;","","camden_plain");
submenuItem("Weapons","javascript:;","","camden_plain");
submenuItem("Maps","javascript:;","","camden_plain");
endSubmenu("camden_b2");

startSubmenu("camden_b1","camden_menu",96);
submenuItem("Clan Informatie","javascript:;","","camden_plain");
submenuItem("Clan Members","javascript:;","","camden_plain");
submenuItem("Clan Server","javascript:;","","camden_plain");
endSubmenu("camden_b1");

loc="";

sorry hoor, maar hier word IK dus niet wijzer van.

301SQN

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Tja dan klinkt het misschien heel lullig, maar misschien is het handig om je verder te verdiepen in Javascript? http://javascript.pagina.nl oid?

Don't mind Rick

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

code:
1
position:absolute;left:0px;top:0px;

He, betekent position niet positie? Ja, wel dus. Hier staat:
code:
1
2
3
positie: absoluut;
links: 0px;
bovenkant: 0px;

juist: spelen maar met die getallen :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Wij gaan het script niet voor je aanpassen, het is de bedoeling dat jij leert hoe je je scriptje moet aanpassen. Als je niet bereid bent om er zelf moeite in te steken om het te leren, dan is het met dit topic snel voorblij.

De eerste regel van je topic vind ik niet erg netjes. Als je wilt dat mensen geïnteresseerd zijn in je vraag, dan moet je niet zó beginnen.
Pagina: 1