Toon posts:

PC loopt vast na ongv. 10 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic....

Wat kan ik eraan doen??

Ik heb een KX7-333R van Abit, AthlonXP 2200+. Ik heb deze problemen nu pas sinds ik een nieuwe koeler erop heb zitten... zou dit 't probleem zijn? Dat er te veel koelpasta opzit?
De reden dat ik search niet gebruik is omdat ik weinig tijd heb...

Antwoord aub een beetje snel want voor ik 't weet loopt ie weer vast :(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
"Antwoord aub een beetje snel" :? Wel, dit is een kwestie van 1 + 1 = 2 me dunkt, dat ligt wel érg voor de hand niet? Ga eerst maar eens met die koeler van je bezig.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ahaha grappig ..

Dus 't zou de koeler kunnen wezen? 'k wil 't graag zeker weten voordat ik dit kreng weer open moet schroeven en alles eruit haal

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een PC die na tien minuten vastloopt, heeft bijna altijd een warmte probleem. Dat in combinatie met je nieuwe cooler maakt het bijna 100% dat je daar moet gaan zoeken.

Teveel coolpasta zou kunnen, maar controleer ook even of je het koellichaam wel goed op de core hebt bevestigd.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Warmte, lijkt me overduidelijk. Check je setup eens of probeer het eens met je oude koeler.

UIteraard Overklokpogingen per direct staken.

Verwijderd

Topicstarter
Hij wordt 54 graden.. en 45/49 met kap eraf, ik heb net een nieuwe cooler:
Coolermaster High Performance Cooler tot 2.2Ghz
6800 RPM, koper met heat pipes

Met m'n oude cooler, werd ie bijna 60 graden

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:22:
ahaha grappig ..

Dus 't zou de koeler kunnen wezen? 'k wil 't graag zeker weten voordat ik dit kreng weer open moet schroeven en alles eruit haal

Het is zeker niet grappig bedoeld :/ Maar wij kunnen jou NIKS zeker laten weten, dat lijkt me nogal duh nietwaar? Ik snap ook niet waarom je een topic opent voordat je dit meest voor de hand liggende hebt geprobeerd, nu moeten wij allemaal hier maar wat neer tikken omdat jij de luie donder uit wilt hangen?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Misschien kan het ook aan de voeding liggen. Wat voor voeding heb je? btw geef ff meer specs dan je proc en mobo.

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Nou dan zeg ik ook nog wel even dat het aan de koeler ligt want het zelfde probleem heb ik ook alleen ik weet ook wel dat het aan de koeler ligt alleen wat ik wel ben is een luie donder!! haha ik heb de kast nog niet open gehad. sluiten deze topic :)

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

Verwijderd

Ik heb een KX7-333R van Abit, AthlonXP 2200+. Ik heb deze problemen nu pas sinds ik een nieuwe koeler erop heb zitten... zou dit 't probleem zijn? Dat er te veel koelpasta opzit?
De reden dat ik search niet gebruik is omdat ik weinig tijd heb...

Dat komt omdat het aan komt waaien,alleen de core?En wat voor een pasta gebruik jij?
Ik hamerslag wit. :+ Maar zere neus,toch allleen op de core,en niet over de bruggen?
Pagina: 1