Toon posts:

Het niveau op GoT gaat hard achteruit

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier al een tijdje geregisteerd en heb dacht ik bijna 800 posts en ik vind dat het niveau hard aan het dalen is. Ik keek hier al een tijdje rond voordat ik geregd was en het viel me toen op dat het nog best een aardig niveau had. dit is echter het laatste half jaar wel heel anders geworden, er zijn veel mensen die niet eens weten wat de faq is en zo maar een topic openen. Ik erger me daar dus echt aan en heb daarom besloten dit topic te openen. Als dit nog een tijdje zo door gaat ben ik weg van GoT en mag mijn account in de prullenbak worden geflikkerd. Ook erger ik me altijd dood aan de reacties van een niet nader te noemen user die al zo'n 2500 posts heeft. Nou wil ik weleens weten hoe de mede Tweakers hierover denken.

(Als dit een zeiktopic is sluiten jullie hem maar, of dump hem in de HK)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> LA

tsjah ik zit te twijfelen of ik hem wel open moet laten, want deze topics verschijnen vrij vaak... en is dus ook al vaak vesproken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Beetje genieten van mensen, kom op.. :P

Verwijderd

Ach jaaaaah, geef eens een definitie van niveau..
Vind sommige discussie's nog best aardig, en echt groot verschil met een jaar geleden zie ik nie hoor.

/me loopt hier al langer dan hij zich realiseerde...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je nog tips ter verbetering?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Zullen we maar eens beginnen met de dag goed te zetten :P

Verwijderd

blackd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:13:
Heb je nog tips ter verbetering?
Alle eikels bannen, dat zou een hoop oplossen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Oh oooohhhh... daar gaan we weer. Is het weer mode? :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb rond de 6100 posts, dus aan mij erger je blijkbaar minder :P (tot nu toe dan..).

Verwijderd

Merely schreef op 22 augustus 2002 @ 18:22:
Oh oooohhhh... daar gaan we weer. Is het weer mode? :P
Nieuwe wintercollectie is uit |:( GoT your niveau heet het. ;)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo'n topic komt elke maand wel :) En eigenlijk verandert het niveau nooit, het lijkt soms alleen zo (m.u.v. de Kroeg-tijd dan :P )

• Han
  • Niet online

Han

Zoals blackd al vroeg, hoe denk je het niveau weer op peil te brengen? Enkel en alleen een topic beginnen met "GoT gaat hard achteruit" is inderdaad in mijn ogen geen topic waard. Ik zie graag wat suggesties van jouw kant voor een goede oplossing....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon goed je best blijven doen en blijven antwoorden op niveau (voor zover je dat kan natuurlijk). Een paar krakers tussen de HK-ers is zalvend voor het niveau van een draad.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haha, jij komt hier net een half jaar :X

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik denk dat het na de zomervakantie wel weer zal bij gaan trekken... Waarom?
Uhm geen idee maar op een of andere manier denk ik dat het wel bij zal trekken... (8>

nog geen maandje lid :D ;)

Specs

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

strak modden en veel mensen bannen. Op /14 hebben we ook zo`n topic lopen en ik ben dus gewoon voor strak modden, veel bannen en veel UTFS,RTFM!!!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Wekkel schreef op 22 augustus 2002 @ 18:28:
Gewoon goed je best blijven doen en blijven antwoorden op niveau (voor zover je dat kan natuurlijk). Een paar krakers tussen de HK-ers is zalvend voor het niveau van een draad.

zoals:

Verwijderd in "Allereerste Case Mod en al meteen in twe"
Verwijderd in "Goedkope HD ?"

:?

Sorry topicstarter, maar als ik zulke reacties zie, dan vind ik dat nou ook niet echt meewerken aan een hoger niveau, en eigenlijk vind ik het nogal raar dat jij dan een topic er over opent...

Aan een hoger niveau werken, betekent bij jezelf beginnen. Proberen te helpen en zo veel mogelijk (waar nodig) antwoorden met 'kwaliteitsposts'. Zie ook de sig van Jaymz wat ik daarmee bedoel ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

We hebben de boosdoener al gevonden :P

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Ik vind dat veel UTFS, RTFM enz. erg storend, :) , het kan toch gewoon beantwoord worden, tegen helder bannen ben ik niet, maar het niveau achteruit? Parabolische beweging mischien? Op de HK vind je wel veel HK, maar verder niet echt.

|>

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 21:13

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik vind het nog niet echt tijd voor een niveau-topic, we hebben er net eentje gehad. Kom over een maand maar eens terug ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:21:
[...]

Alle eikels bannen, dat zou een hoop oplossen.

*houdt deur vast open >:) voor Tw^st3D*

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

echy om je te begillen ... na 3 minuten zoeken kan je 10tallen volledig nutteloze reply's van topicstarter vinden... een hoog "De pot die de ketel verwijt" gehalte!

Verwijderd

topic #84840 and counting?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maarja, lijkt me wel duidelijk aan de replies hier.

ik zou alleen maar willen aanraden: kijk een kritisch naar het niveau van je eigen replies, en probeer eens objectief te kijken wat je daar aan kunt verbeteren.

Het klinkt afgezaagd, maar het is wel waar: een beter niveau begint bij jezelf.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.