America's Army: Operations: 1.2.0 - Airborne school - uit!!

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De nieuwe patch is er! Voorlopig enkel maar beschikbaar op AA Files, maar de mirrors volgen binnen korte tijd waarschijnlijk ook.

Download 1.2.0 hier

Wat is veranderd?

1.2.0 Patch updates:
====================

--------ADDED FEATURES--------
1. Added Airborne School/Tour (adds parachuting)
2. Added Ranger School/Tour (must complete Airborne to play Ranger)
3. Added "Log In" button on Soldier Login page which lets you download your player jacket from the internet.
4. New commo voices and radio commands, shouts and whispers.
5. New variation on M4 (full auto with scope attachment).
6. New Opfor Sniper Rifle (Mosin-nagant).
7. Added separate sprint key (double-tap of forward key may still be used). Player must hold the ALT key while moving forward (note, this is not yet added to the menu system).

--------CHANGED FEATURES--------
1. Rolling is no longer done by double tapping strafe buttons. Use the lean buttons to roll while prone.
2. Class selection screen changed. You can now select Squad or Fireteam Leader.
3. Adjusted team-balance system.
4. Adjusted vote-kick system.
5. Adjusted weapon distribution.
6. New "bind" command replaces "set input". Usage: bing key command. Example: bind w moveforward.

--------BUGFIXES--------
1. Team structure/promotion fixed.
2. Adjusted grenade damage for proper falloff of fragments.
3. In-game messages (added color, fixed word-wrap).
4. Ability to go over wall in Pipeline.
5. Objective issues in several maps.
6. Several instances of D3D crashes.
7. Server optimizations.
8. Gamecode optimizations.
9. Bugs with the M24 Sniper Rifle.

Waarschijnlijk gaan de downloadservers binnen enkele ogenblikken totaal vast zitten wegens de vele downloads, maar momenteel loopt de 50 MB grote patch binnen aan iets meer dan 200 kB/s.

De meeste HomeLAN gameservers zijn al updated, maar ook hier zul je waarschijnlijk rekening moeten houden met overbezetting binnen enkele uren. Iedere AA:O speler wil de patch natuurlijk proberen :)

Andere interessante threads die je misschien wil lezen over dit game:

Gratis Game, Americas army: operations
Gratis Game, Americas army: operations deel 2
America's Army: Operations: 1.11 beschikbaar - Sniper school

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Ja, ik heb hem bijna, nog een paar mb's ben benieuwd

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dit gaat ruleren!!!!!!!!!
Ik heb al wat screens gezien 8)7

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:42
_/-\o_ Dank u, nu weet ik zeker dat ik tentamen morgen niet haal.

offtopic:
Whee nog niet veel mensen die hem downloaden gaat als een trein

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hoezo overbevolkte servers????
Gaat bij mij redelijk *kuch* 70kb/s *kuch*

Last.fm |

• Albinoraptor
Training is wel erg makkelijk en nu ook genoeg servers waar je zo opkomt voor online training maar ga eten :P

• satcp
  • Niet online
Iemand die eventjes in z'n User.ini file wil kijken waaraan de Alt-toets gebonden is? Door die in te houden kun je nu snel lopen in 1.2.0 (vroeger moest je tweemaal snel op forward drukken). Ik had echter al iets op de Alt-toets gebonden zodat de het updateprogramma m'n User.ini niet heeft aangepast. Wat is de opdracht voor dat sneller lopen? TIA

Alt=?

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
he shit, de alt.... ik loop met pijltjes en muis... als je dan met de alt moet rennen, die zitten wel een beetje ver uit elkaar :?

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Dikke ownage :D
ben hem meteen aan het downloaden :]

tnx man !!!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Albinoraptor
Alt=Sprint :)

VInd dat dubbel tappen wel fijn, ben het gewend van Strike Force.

• satcp
  • Niet online
Bedankt :)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

W00000000t, dit is gaaaaaaaaaaaaaaf
Alleen is Airborn heel makkelijk

Last.fm |

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Joss schreef op 22 augustus 2002 @ 19:11:
he shit, de alt.... ik loop met pijltjes en muis... als je dan met de alt moet rennen, die zitten wel een beetje ver uit elkaar :?
Dan verander je de toetsen doh..... 8)7

Last.fm |

• Bajo
  • Laatst online: 04-11 21:19
Uhm.. hebben jullie wat Mirrors? ,want de grote servers maken overuren, en er zitten lange wachttijden aan verbonden :(

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
wahahahahahahaha ik heb de eerste instructie note gemist omdat iemand tegen me aan het praten was. De training gewoon op E geramt en op wat andere toetsen en die heb ik gehaalt. De tweede training heb ik m'n been gebroken LOL probeer het zo wel weer... heb nu even meer zin in battlefield 1942

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Hmm... die life jump, is lastig. Spring netjes in de cirkel en toch steeds een fout, bummer.
Iemand tips en of trucs?

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 22:38
Zijn geen andere servers waar je die patch kan dowloaden.... Alvast bedankt.. :7

Het duurt hier nog 2 uurtjes daarom.... 8)7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50
Iemand al gesprongen? :P
Zojah vertel ff hoe het was :D hier is hij namelijk nog aan het downloaden :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Joss
  • Nu online
uhmmm ja, toren was makkie, life jump in 2 keer gehaald, je moet op zon 2-3 meter boven de grond op E druk (1 keer!)
Toen online gespeeld, nog makkelijker, spring je uit de achterkant van een c4 :9~ alleen wel jammer dat iedereen te pletter viel behalve ik :P Hoorde naast mij:
krak krak krak, en iedereen was dood voordat ze hun para af konden doen...
Bij mijn 1e life jump drukte ik meteen op E en ik ging echt met een super snelheid naar beneden :D

• _VooDooMen_
Dit vind ik altijd jammer... die hele servers zijn overbelast, ik snap het zelf ook wel iedereen wil die update natuurlijk gelijk binnen hebben. Maar nu duurt het gewoon super lang... :P

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

Joss schreef op 22 augustus 2002 @ 22:01:
uhmmm ja, toren was makkie, life jump in 2 keer gehaald, je moet op zon 2-3 meter boven de grond op E druk (1 keer!)
Toen online gespeeld, nog makkelijker, spring je uit de achterkant van een c4 :9~ alleen wel jammer dat iedereen te pletter viel behalve ik :P Hoorde naast mij:
krak krak krak, en iedereen was dood voordat ze hun para af konden doen...
Bij mijn 1e life jump drukte ik meteen op E en ik ging echt met een super snelheid naar beneden :D
lol

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 12:50
iemand een directe link naar de update :S aangezien ik hem nu hier al 2 keer gedownload heb maar hij bij 99% zegt dat hij completed is maar ik de file gewoon niet heb :S :(

http://www.filefront.com/...es/aao_patch_111to120.exe

Daar heb ik hem dus al 2 keer gedownload en twee ker niks :( :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• _VooDooMen_
Jah zoiets had daar straks ook.... echt vaagjes :(

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 22 augustus 2002 @ 22:23:
iemand een directe link naar de update :S aangezien ik hem nu hier al 2 keer gedownload heb maar hij bij 99% zegt dat hij completed is maar ik de file gewoon niet heb :S :(

http://www.filefront.com/...es/aao_patch_111to120.exe

Daar heb ik hem dus al 2 keer gedownload en twee ker niks :( :?
hopelijk mijn download niet :( .

• _VooDooMen_
Ik download de Update en krijg deze foutmelding.......
'' Invalid Patch File 'F: ArmyOperations\aao_Patch_111to120.exe' '' ....? Ik word hier gek achter mijn scherm :)

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Moet je nou alleen even op E rammen of moet je nou ook daarna iets doen? Ik lette niet op tijdens de briefing..... Iemand lulde tegen me

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Joss
  • Nu online
uhmm bij de toren hoef je alleen op E te 'drukken' (heel subtiel dus)
bij de life jump moet je naar beneden kijken om goed in dat rondje terecht te komen (met pijltjes sturen) en ook weer op E 'drukken'

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-10 13:54
ik begrijp er dus geen zak van die tower. moet iuk nu e drukken vlak voor dat ik land of gelijk bij de val. Of moet ik e ingedrukt houden

ben ik me pass kwijt weet iemand de link waar ik die kan retrieven (ik kom namelijk de site niet op)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Je komt de site niet op maar je wilt toch de link?

http://americasarmy.com/account/tagp_forgot.php

Verwijderd

Voor zover ik de 2 trainingen en de missie ben door gekomen moet je E een paar keer ingedrukt houden (dan val je iets langzamer, maar dat effect stopt na 4 of 5 seconden) als je de grond vrij dichtbij ziet komen. Dan moet je zorgen dat als je een paar meter van de grond bent dat je net in dat vertraagde stuk van het dalen zit, dan maak je een goede landing.

• cybermans
hmmm ik heb de eerste gedaan maar in de n8missie wil het niet zo lukken

moet mne timing met flaren ff bijwerken

ik wete het al : keek niet naar voren tijdens het landen: foutje bedankt

• Albinoraptor
Lol beide trainingen gewoon in 1 keer gehaald, moet wel geluk zijn, want ging beetje gemakkelijk :D

• cybermans
Kan iemand farp raid doen. ik niet en een kennis van mij ook niet. Weet jullie hoe dit komt.

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik krijg tijdens het installeren een foutmelding betreffende RunServer.bat.
Die file heb ik (uiteraard) geedit om een server te kunnen draaien, maar nu zegt ie dat ie heb niet kan overschrijven omdat hij gewijzigd is oid....
Kan iemand die nog de originele RunServer.bat van 1.1.0 heeft misschien even de inhoud daarvan hier pasten? _/-\o_

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• BruceLee
  • Laatst online: 02-11 13:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoe werkt dat airborne scool gedoe hoe land je goed ?

als ik bijna benede ben kijk ik zo ver mogelijk naar beneden en ram op e en dan val ik te pletter :/ wat moet je psies doen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Asmody ik gebruik de ArmyOps.ini voor me server. Komt ie..
--------

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 21:35 . Reden: Was niet meer nodig ]

• _VooDooMen_
Ik zag dit staan . New variation on M4 (full auto with scope attachment) . Waar kun je die gun vandaan toveren... moet je een bepaalde missie weer over doen..?

Want kun je nu ook de andere traingen doen, of komt daar ook weer een aparte patch voor......???

Alvast Bedankt

_/-\o_

Verwijderd

BruceLee schreef op 23 augustus 2002 @ 11:15:
hoe werkt dat airborne scool gedoe hoe land je goed ?

als ik bijna benede ben kijk ik zo ver mogelijk naar beneden en ram op e en dan val ik te pletter :/ wat moet je psies doen
Luisteren he! Je moet juist niet naar beneden kijken, gewoon vooruit blijven kijken en vlak boven de grond je flare doen. En ingedrukt houden tot je geland bent. Dat zou moeten werken.

Het is fun om te zien als je defense bent, en ze vallen te pletter ;)

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:35:
Asmody ik gebruik de ArmyOps.ini voor me server. Komt ie..
Ehm ik bedoelde de RunServer.bat :P
Die is 5 regels oid. :), maar ik heb het inmiddels al opgelost door de 1.2 full patch te downloaden in plaats van de update van 1.1.0 (die ik uiteraard wel had) naar 1.2.
Vreemd genoeg ging het installeren toen wel goed, dus mijn servertje draait weer.
Maar toch bedankt voor de moeite.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Sipio
  • Niet online
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die live fire map 'weapons chache' er ook bij in zou zitten..ik hoorde online dat die pas beschikbaar is als je al die andere maps completed hebt maar dat is gelul denk ik.
Iemand al ergens gehoord/gelezen wanneer die map beschikbaar is?
MILES maps trekken mij toch veel minder dan live fire.

• BruceLee
  • Laatst online: 02-11 13:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:38:
[...]

Luisteren he! Je moet juist niet naar beneden kijken, gewoon vooruit blijven kijken en vlak boven de grond je flare doen. En ingedrukt houden tot je geland bent. Dat zou moeten werken.

Het is fun om te zien als je defense bent, en ze vallen te pletter ;)
flare doen ? e in drukken dus ???????

ik moet nu uit zo'n vliegtuig springen dat gaat maar ik kan nie in die circel komen met me pijltjes toetsen dat ding is voor geen meter te besturen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Joss
  • Nu online
Voor iedereen die het nu nog niet snapt......

Je moet de flare toets (E) indrukken ongeveer 3 meter boven de grond, gewoon 1 keer drukken en niet inhouden dus!

• cybermans
Het is weer een klotezooi daar geworden. In het officiele forum wordt er oiok zwaar gek*nkert op de devs. Maar wtfhet is gratsi: kennen ze het spreek woord niet: een gegeven paard mag je niet in de mond kijken. zal wel niet want het zijn yanks. En weetje wat ook zo nep is. In de missie waar je die nuker inmoet gaan hangt dat vliegtuig gewoon stil (als het al een vliegtuig is) ik ben namelijk een minuut langer erin blijven staan en ik hoorde ten eerste het laden van wapens op de grond en ten 2e land ik tussen me eigen team die bleven w8en beneden

• Joss
  • Nu online
klopt... maar als ze het vliegtuig laten vliegen zou iederen verspreid wordne en moet je een ellende grote map maken... dat is nou ook weer niet perfect, als ik hun was... zou ik iedereen automatisch uit dat ding gooien, zoals de training!

• FMS
  • Niet online

FMS

Kan iemand mij uitleggen wat het probleem hier is:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/wtfisup.jpg

Dit gebeurt steeds als ik een patch wil instaleren, maakt niet uit welke.

• Sipio
  • Niet online
Heb je mischien een ini.file veranderd in het verleden?..
zo ja zie dat je de originele terugkrijgt.
als nks werkt adviseer ik een fresh install van de game..

• cybermans
ik heb een freh install gedaan. geen gezeur meer. niets kwijt. en daatna weer lekker beuken

Verwijderd

Er is een patch voor de laatste patch...
http://www.aafiles.com/file.info?ID=4930

Verwijderd

Ik heb alles uitgespeeld op de 2 missies die je niet kan spelen en ik kom niet bij de sniper school snik snik...

Verwijderd

in de 2e training moet je die obstakels nemen, echter wanneer ik klaar ben met het prikkeldraad en ik wacht tot m'n tijd om is "heb ik niet snel genoeg gedaan" volgens de commander???!!!
Of moet je heen&terug in die 1.30??

Verwijderd

moet je bij die airplane jump net voordat je land ook recht vooruit kijken?? of psies in die groene rook landen :? Want ik land vaak genoeg in die cirkel maar krijg telkens unsatisfactory

Verwijderd

AARGGGHHH, Er zijn bijna geen servers meer in de game :( of is dat alleen bij mij :?

Verwijderd

Bij mij zijn er nog genoeg servers. :)

• Joss
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:31:
moet je bij die airplane jump net voordat je land ook recht vooruit kijken?? of psies in die groene rook landen :? Want ik land vaak genoeg in die cirkel maar krijg telkens unsatisfactory
Je moet wel op tijd flaren!
Gewoon in de circel....
Maar je moet dus ongeveer 2-5 meter boven de grond 1 keer de E knop intoetsen!

• Joss
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:18:
in de 2e training moet je die obstakels nemen, echter wanneer ik klaar ben met het prikkeldraad en ik wacht tot m'n tijd om is "heb ik niet snel genoeg gedaan" volgens de commander???!!!
Of moet je heen&terug in die 1.30??
Waar heb je het over?

• cybermans
er is nu 1.2.1 uit linkhttp://www.aafiles.com/file.info?ID=4930
enne ik heb twee vragen waar kan je de scope m4a1 vinden en hoe kan je weer cheats in je server krijgen?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
ben ik de enige die geen maps ziet om te jumpen op gamespy?

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

poohbeer schreef op 24 augustus 2002 @ 23:18:
ben ik de enige die geen maps ziet om te jumpen op gamespy?
Ik denk het...... Ik zie er wel genoeg (Ik gebruik de ingame brouwser)

Last.fm |

• Sipio
  • Niet online
enne ik heb twee vragen waar kan je de scope m4a1 vinden en hoe kan je weer cheats in je server krijgen?
De scoped M4a1 is beschikbaar bij de weapons cache map..allen die hele map is er nog niet..op je vraag hoe je cheats in je server kunt krijgen weet ik het antwoord ook niet.

• SG
  • Laatst online: 04-11 06:54

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:31:
Nee
*) je moet in de cirkel komen
*)Geen witte KO screen krijgen te gevolge van harde landing.
*) door op tijd of niet te laat of tevroeg op E te drukken en dat is toch echt vlak voor je land aangezien Flaren maar van zeer korte duur is maar kick wel snel in.
*)Recht voor je kijken hielp bij mij iig wel
*)Voor dat je neer komt niet aggressief sturen dus vol W indrukken is ook niet gewenst.

Aan dit alles moet je voldoen dan lukt het wel.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• SG
  • Laatst online: 04-11 06:54

SG

SG surft naar info hardewaren

Joss schreef op 24 augustus 2002 @ 21:36:
[...]

Je moet wel op tijd flaren!
Gewoon in de circel....
Maar je moet dus ongeveer 2-5 meter boven de grond 1 keer de E knop intoetsen!
Dat flaren is maar van hele korte duur als je te vroeg flared dan merk je dat je effe langzaam daalt en dan ga je weer even hard verder om laag met als gevolg wit scherm het KO bottenbreek Black(White) out scherm.

De valscherm simmulatie had ik in een keer goed dacht echt dat ik te laat was maar dat was toevallig juist het is dus op E drukken vlak voordat je land.

5 meter is als je op het dak van een 2 verdiepings huis staat en dat is heel erg veel te vroeg aangezien je door flaren vertraagt is die 5meter te lang en dan val je 4,75 meter even hard.

Dat flaren is dus vlak voordat je land. meer 0,5 a 2 Meter het simuleerd ook het gebogen been princiepe bij het neerkomen.

Het probleem zal zijn het tevroeg op E drukken.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
SuperG schreef op 25 augustus 2002 @ 15:41:
*)Recht voor je kijken hielp bij mij iig wel
Landen hoe het hoort:

1) vlak boven de grond (hooguit enkele meters) de action knop inrammen
2) 90° draaien zodat je in feite op je zij terrecht komt
3) doorrollen in die richting

that's it.

1) action knop gewoon in houden btw

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:07

Jag

Bij mij lukte het pas voor het eerst toen ik net buiten de circel landde. Ik merkte dat ik midden in de cirkel -altijd- een witte flash kreeg. En buiten de cirkel kon ik wel gewoon landen. En toen ben ik maar een beetje op de rand gaan mikken, en toen ben ik na uren proberen geslaag :).

• Albinoraptor
Jag schreef op 26 augustus 2002 @ 03:24:
Bij mij lukte het pas voor het eerst toen ik net buiten de circel landde. Ik merkte dat ik midden in de cirkel -altijd- een witte flash kreeg. En buiten de cirkel kon ik wel gewoon landen. En toen ben ik maar een beetje op de rand gaan mikken, en toen ben ik na uren proberen geslaag :).
OMG n00b :P
Snap niet wat er moeilijk aan was haalde ze beide gewoon in 1 keer, zag trouwes ook iets wits :X maar was toch geslaagd :D

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:34
Swamp_raid is VEEEET spannend :D I LOVE this game

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

stefijn schreef op 26 augustus 2002 @ 12:35:
Swamp_raid is VEEEET spannend :D I LOVE this game
Swamp_raid sucks, de rest niet :9

Last.fm |

• cybermans
swamp_raid, mountain ambush, fls en insurgent camp zijn de beste mappen van allemaal vind ik

• Stefke
oke, ik heb me server draaien..hij is zelfs official (rechtsboven in het scherm), alles werkt, maar ik en anderen komen er niet op.

Failed Authorization, this server is nog registered as an authorized server.

De server is dus wel geregged @ aa.com. Wat gaat er mis?

• Stefke
dus, niemand die weet hoe je een server moet reggen als auth. server?
Pagina: 1