Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
op het domein aanmelden of zichtbaar worden in netwerkomgeving? voor dat laatste moet je wel eerst iets delen, dan pas zie je hem op het netwerk
Allereerst, zit je op een NT domein?
Ten tweede, heb je soms je oude harde schijf in de nieuwe PC gepleurt (of een ghost image overgezet)?
Is het antwoord op deze vragen Ja (of: zoiets deregelijks
) dan heb je een probleem met je SID. JE WAT?! Het Security ID van je PC, dit is o.a. gekoppeld aan je MAC adres ... Je hebt in zo'n geval 2 opties:
1) Delete die machine van het domein en maak hem opnieuw aan (in je Server Manager)
of
2) Gebruik een tooltje zoals SIDchanger om het SID van je machine te veranderen.
Ik hoop dat dit je probleem oplost, als niet dan is dit een misschien handige tip voor anderen.
Ten tweede, heb je soms je oude harde schijf in de nieuwe PC gepleurt (of een ghost image overgezet)?
Is het antwoord op deze vragen Ja (of: zoiets deregelijks
1) Delete die machine van het domein en maak hem opnieuw aan (in je Server Manager)
of
2) Gebruik een tooltje zoals SIDchanger om het SID van je machine te veranderen.
Ik hoop dat dit je probleem oplost, als niet dan is dit een misschien handige tip voor anderen.