Toon posts:

Iemand Ervaring met Dutch Web Services?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand inmiddels al ervaring met Dutch Web Services?

Deze provider levert ook ADSL via BBNed, en hebben nu een volgens mij wel leuke aanbieding, nl. 2-8 Mbit/512 voor € 99 per maand met maar € 90 entreekosten.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar hoe zit het met de service en continuiteit van dit bedrijf? Heeft iemand al ervaring met dit bedrijf?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:48:
Heeft iemand al ervaring met Dutch Web Services?

Deze provider levert ook ADSL via BBNed, en hebben nu een volgens mij wel leuke aanbieding, nl. 2-8 Mbit/512 voor € 99 per maand met maar € 90 entreekosten.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar hoe zit het met de service en continuiteit van dit bedrijf? Heeft iemand al ervaring met dit bedrijf?
Cistron heeft atm ook lagere entree kosten...

Verwijderd

Topicstarter
Maar die is daar nog altijd een stukje hoger en daar zit het modem niet bij inbegrepen geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Maaruh, er heeft dus niemand ervaring met deze toko??? :(

Ze reageren iig wel snel op mail...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54
Ze staan sinds een week op nr1 bij speedtest.nl. Dat zegt natuurlijk niet zo veel (de 3 klanten die ze hebben zitten waarschijnlijk dicht bij de centrale), maar er zijn dus al wel klanten aangesloten.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

metingen van speedtest zeggen weinig, je ziet het bij Cistron en SurfNet. Bij surfnet haalt iemand meer dan 1 MB/s, dat kan dus niet. Bij Cistron zijn er een aantal belachelijk lage resultaten. Er is volgens speedtest een gebruiker in Reeuwijk (staat het kantoor van Dutch web) aangesloten, terwijl daar pas over een paar maanden Mxstream(dus nog niet eens BBned) wordt aangeboden.
Het modem dat je er bij krijgt is een USB, en dat i.c.m. 8 mbit, getuigd niet van veel inzicht in het product. Een ethernet (type???) is voor een meerprijs leverbaar.
Kortom, de resultaten staan er, maar dat zegt niets over de resultaten over een paar maanden. Want dit bedrijf niet niet direct op de AMS-IX.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54
Ik zou ook voor iets betrouwbaarders kiezen, en als er bepaalde dingen met die speedtests niet lijken te kloppen dan zou ik toch voor Cistron gaan, die zijn echt niet veel duurder.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

zit nu bij cistron, en haal 750 kb/s download vanaf de microsoft server en cistron lokale server, terwijl speedtest mij niet meer dan 640 kb/s geeft.
Ben btw een zeer tevreden CBM klant. :)
Pagina: 1