Als ik mijn computer (windows xp) afsluit, gaat de computer uit, alleen hij gaat meteen weer aan. De enige manier om de pc uit te krijgen, is vervolgens de on/off knop een paar seconden ingedrukt te houden. Hoe kan dit?
Misschien ff in het BIOS (en met name Power Management) gaan rommelen. Welk mobo heb je erin zitten?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Heb je niet toevallig met de draadjes op je mobo zitten klooien.
Anders zou ik ff kijken dat de powerknop blijft hangen
Anders zou ik ff kijken dat de powerknop blijft hangen
Verwijderd
Om van dat opnieuw opstarten af te komen moet je naar je bios gaan afdeling power. en daar de PME disabl. je zal zien dat dat de oorzaak is ...
Verwijderd
Hehe wat FU2 al zegt, klinkt als 'kortsluiting' van je aan/uit knop.. alhoewel.. hij zegt zelf dat ie de pc uit moet zetten met 4 seconde ingedrukt houden (en ook weer aan) dus dat zal het niet zijn...Check je bios instelling iig
Heb dit ook is een keer gehad, dit lag toen aan 1 van mn bios setting... zou niet precies weten welke het was, kijk in ieder geval bij Power Options.
En check ook ff wat 40123530 zegt, 40123530 heeft nemelijk ervaring
:
PC weet niet van ophouden
En check ook ff wat 40123530 zegt, 40123530 heeft nemelijk ervaring
PC weet niet van ophouden
Ga na systeemeigenschappen, tabblad geavanceerd dan opstart-en herstellingsinstellingen. Dan de vinkje wegdoen bij de computer automatisch opnieuw opstarten. Mss ne programma da ne conflict heeft?
mobo = Elitegroup K7S5A
PME disable kan niet bij mij
vinkje weghalen bij automatisch opstarten werkt ook niet
oplossingen die bij de topic van 40123530 staan werken ook niet
Ik heb niet in de computer gerommeld ofzo, en ik heb eerlijk gezegd de afgelopen week (ik heb dit probleem sinds twee dagen) geen nieuwe software geinstalleerd.
(help)
PME disable kan niet bij mij
vinkje weghalen bij automatisch opstarten werkt ook niet
oplossingen die bij de topic van 40123530 staan werken ook niet
Ik heb niet in de computer gerommeld ofzo, en ik heb eerlijk gezegd de afgelopen week (ik heb dit probleem sinds twee dagen) geen nieuwe software geinstalleerd.
(help)
Pagina: 1