Toon posts:

msi k7tpro gaar

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gistron weigert het ding te vervangen/repareren omdat ik een keer ben uitgeschoten met een schroevendraaier bij het installeren van de proc. (wat ik erg naar van ze vind omdat ik die hele proc nooit zelf had hoeven te installeren als zij mij gewoon in de eerste plaats een goed werkende computer hadden geleverd :r ).
maarja, daar is nix aan te doen.

nu het volgende: ik weet waar het probleem aan ligt, namelijk de vcore regulator die te heet word, waardoor de computer vastloopt en soms wel enkele dagen niet meer aan wil gaan.
nou vraag ik me af waar je een heatsink en fannetje kunt bestellen die klein genoeg zijn om op zo'n ding te passen. en hoe zou je zoiets moeten bevestigen?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Gewoon ff bij diverse shops online kijken, zo'n kleine heatsink (zelfde wat ze b.v. op de geheugenchips voor de videokaarten gebruiken) vastplakken met thermal adhesive (Arctic Silver heeft wel zo'n Epoxy lijm welke tevens warmte geleidt) er op plakken en klaar. Beetje rondneuzen dus :) (ik had al wat binnen een minuut gevonden, begin bij de pricewatch sectoe overclocking, cooling etc.). We zijn hier geen winkel speurder namelijk, dus dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.