Verwijderd
Geen ervaring mee, maar het schijnt mooi te klinken, wil je zowel A3D als AEX hebben is er de TerraTec DMX 1024 Fire met optisch out.
Voor iets van 170 gulden!
www.hardwarex.nl
Voor iets van 170 gulden!
www.hardwarex.nl
ik heb een Terratec Xlerate Pro met A3D 2.0 en die bevalt heel goed... alleen zullen er geen nieuwe drivers meer komen, Aureal is failliet.
De laatste reference drivers van Aureal werken overigens goed (98/ME) dus je kunt nog even vooruit...
De laatste reference drivers van Aureal werken overigens goed (98/ME) dus je kunt nog even vooruit...
Ik heb er ook 1, de geluidskwaliteit is inderdaad super en ook A3D rulez, maar ik merk zelfs op m'n Athlon 700 @ 784 dat ie wat performance weg trekt. Maar dat neem ik voor lief
.
Hier nog een gelukkige TerraTec XLerate Pro-bezitter
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Hoe duur is die kaart????????
Ik twijfel momenteel tussen de Terratec DMX 1024, door EAX en A3D, maar A3D 2 en 3 word niet ondersteund. En dus die ander Vortex 2 chipset karten ofzo, maar die zijn wel een stuk duurder toch?
Ik twijfel momenteel tussen de Terratec DMX 1024, door EAX en A3D, maar A3D 2 en 3 word niet ondersteund. En dus die ander Vortex 2 chipset karten ofzo, maar die zijn wel een stuk duurder toch?
Verwijderd
Ik heb een Xitel Storm Platinum (is zowat hetzelfde als de Terratec) en ook ik ben er erg tevreden over!
De Terratec XLerate Pro kost overigens fl. 164,- bij Perfect Systems, dus echt duur issie ook niet.
Je kunt overigens ook gaan voor de "Aureal Vortex2 SupQuad A3D 2,0 + optisch out", is ook erg goed, kost fl. 139,- bij Comptech world!
De Terratec XLerate Pro kost overigens fl. 164,- bij Perfect Systems, dus echt duur issie ook niet.
Je kunt overigens ook gaan voor de "Aureal Vortex2 SupQuad A3D 2,0 + optisch out", is ook erg goed, kost fl. 139,- bij Comptech world!
kaarten met A3D 3.0 zijn er volgens mij niet jammer genoeg...
is A3D 3.0 wel afgemaakt door Aureal?
is A3D 3.0 wel afgemaakt door Aureal?
Verwijderd
Vandaag bij Comptechworld een Diamond MX300 gekocht. Werd zonder boekjes en drivers geleverd, maar de prijs was goed. 5 tientjes. Het was overigens de enige.
Verwijderd
Da's inderdaad een koopje. 't Is alleen jammer dat er op de MX300 geen optische uitgang zit, verder is het een goede kaart... Wel jammer dat het de laatste was...
MX300 is niet de laatste Diamond Soundkaart, maar wel de laatste met A3D. MX400 Is gaar.
Pagina: 1