Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Erg leuk voor mod makers. UT2003Rally anyone?
Ja, ik denk dat ie het er wel op zal doen.GTA3 schreef op 22 augustus 2002 @ 16:35:
Doet UT2k3 het op :
700 mhz Athlon
192 mb sdram pc133
Geforce 2gts 64 mb ddr
What will the recommended system requirements be?
DE is currently tweaking the code to allow the maximum number of players to experience the game. So, final system requirements are not locked down at this time. However, it is likely that the minimum processor required will be a Pentium PIII 500 or equivalent.
Verwijderd
ga je dit nu bij elk topic vragen ??GTA3 schreef op 22 augustus 2002 @ 16:35:
Doet UT2k3 het op :
700 mhz Athlon
192 mb sdram pc133
Geforce 2gts 64 mb ddr
heb je al in meerdere topics gevonden
Volgens mij heeft de server het een beetje druk
Verwijderd
En op een Duron 950 met een GF4 Ti 4200Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:42:
[...]
ga je dit nu bij elk topic vragen ??
heb je al in meerdere topics gevonden
op die GF4 Ti 4200 wel, op die Duron werkt het niet
NauwelijksGTA3 schreef op 22 augustus 2002 @ 16:35:
Doet UT2k3 het op :
700 mhz Athlon
192 mb sdram pc133
Geforce 2gts 64 mb ddr
Verwijderd

Volgens mij is hij dood
=== Download Spiegel ===
http://www.mgfun.com/files/ActorDemoV101.exe
===================
ik heb al met een poolstok een score gemaakt
met die rat rond gegooit. maar ik kan geen bal door die basket heen gooien
dit is echt sweet om te doen.. zijn er nog meer proggies of spelletjes waar je dit in kan ?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
is dit al de complete engine?
If so, IK kan hem draaien en goed ook *ik spring gat in lucht*
fff een domme vraag, wanneer komt ut2k3 uit?
Ik lees net dat 27sept toch niet de releasedatum isVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:34:
Verwijderd
Het ziet en voelt idd wel goed maar er zitten nog wel een aantal fouten in waaronder de collision detection die niet altijd 100% goed werkt.
Dit is dus niet de Unreal engine. Dit is een simpel 3D progje met dezelfde physics engine als UT2003, om de physics te showen. Unreal ziet er inmiddels wel wat beter uit dan ditVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:34:
Klopt, er staat ook Karma Engine, niet de UT2003 engine. Als je de ontwikkelingen van UT2003 volgt, weet je dat de Karma Engine de physics engine wordt (die er voor zorgt dat modellen in de game zich realistisch gedragen als ze vallen en dergelijke).Devil N schreef op 24 augustus 2002 @ 20:14:
[...]
Dit is dus niet de Unreal engine. Dit is een simpel 3D progje met dezelfde physics engine als UT2003, om de physics te showen. Unreal ziet er inmiddels wel wat beter uit dan dit
In Q3 is het vrij normaal dat een mannetje van de trap af glijdt alsof de trap een glijbaan is. Daar klopt natuurlijk geen hout van (
[offtopic]Damn, ik heb een goeie vakantie gehad[/offtopic]
SpatiebalkBloodclot schreef op 22 augustus 2002 @ 17:49:
ik heb al met een poolstok een score gemaaktmet die rat rond gegooit. maar ik kan geen bal door die basket heen gooien
Ziet er een beetje uit als Max Payne vind ik...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Als jij het zegtDemoniac schreef op 25 augustus 2002 @ 15:27:
Ziet er een beetje uit als Max Payne vind ik...
Pagina: 1