[Hp Laserjet iip] Print probleem

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als ik wil printen met een Laserjet iip van HP dan stuurt windows keurig het printje naar de printer en hij staat ook niet meer in de wachtrij, maar toch komt er nix uit de printer en ik krijg ook geen foutmelding. Hij bijft gewoon op "00 READY" staan.

Ik snap er nix van, want de test pagina etc komt er wel keurig uit (die van de printer zelf) een test page of ander print werk vanuit Wndows niet...

Iemand een idee wat er met dit ding aan de hand is ?
bvd

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Euhmmmmm, is het de test pagina die je vanuit Windows stuurt.

And The Only One

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
Printer kabel defect? Al eens vervangen?

"If it ain't broke, don't fix it!"

• ViNyL
  • Niet online
Jah, ik heb het met een andere kabel geprobeerd. MAar het stomme is, is dat alle interne printjes, zoals een font printout en de testpage van de printer zelf het gewoon doen, maar al het print werk dat vanuit windows/linux komt komt er gewoon niet uit. Ik snap er nix van, net of de poort van dat ding het niet doet, terwijl hij geen error geeft.

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33

Reley

Zoom Zoom

doe es een printje proberen te sturen en dan op de printer "alt"+ "doorgaan" te drukken...

Verwijderd

Wat doet de printer als je hem vanaf MSDOS benadert of een databestand naar de LPT poort stuurt?

• ViNyL
  • Niet online
nix, maar ik ben er achter wat het was. Ik heb laatst door error 52 een onderdeel vervangen en blijfbaar bij een stekkertje een draadje geraakt ofzo, die zat los. Na de soldeerbout te hebben gehanteerd doet hij weer!

Ik dank u allen in ieder geval ;)
Pagina: 1