Toon posts:

NedLinux.nl Linux/BSD Bijeenkomst op 5 oktober in Tiel

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Bij deze wil ik jullie graag uitnodigen op een gezellige informatieve bijeenkomst die wij NedLinux'ers houden in Tiel op 5 oktober a.s. Wij hopen zo veel mogelijk Linux/BSD enthousiastelingen bij elkaar te krijgen om zo gezamelijk een hele dag van 9.00 tot 17.00 uur lekker te gaan Linux'en/BSD'en. Als entreeprijs rekenen wij een minimaal bedrag van 5 Euro wat wij nodig hebben voor het afhuren van de Drumpste Hof (de zaal) wanneer je gebruikt maakt van de voorinschrijving. 8 Euro als je op de bonnevooi wilt komen.

We zullen op de dag meerdere demo's geven over onder meer iptables (firewalling), Samba, Apache+PHP+MySQL e.d en de verschillende distros bekijken. PC's zijn ook van harte welkom. Verder maakt je kennisniveau helemaal niet uit. Iedereen is welkom van beginner tot gevorderde.

Dit bericht is overigens niet bedoelt als Spam, maar met de bedoeling om zo veel mensen kennis te laten maken met onze non-profit Linux/BSD Gemeenschap en om zo veel mogelijk mensen over Linux/BSD te informeren.

Meer informatie en de planning e.d. zijn te vinden op:
http://forum.nedlinux.nl/viewforum.php?f=1

En de officieele aankondiging staat ook op onze site:
http://www.nedlinux.nl

Inschrijven kan via marc@nedlinux.nl en ideeen/suggesties zijn altijd van harte welkom!

Wij hopen bij deze ook nog een groot aantal Tweakers te kunnen verwelkomen op onze Linux/BSD bijeenkomst!

Met vriendelijke groet,

Marc Mes
NedLinux.nl

Verwijderd

Leuk.. Ik ben van de partij.. ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit bericht is overigens niet bedoelt als Spam
Zo komt het anders wel over. Het ziet er naar uit dat je je puur geregistreerd hebt om deze mededeling te plaatsen. Dergelijke 'randje-topics' mogen alleen geplaatst worden als er toestemming verleend is door een van ons. Dat is niet gebeurd. Ik snap best dat je intenties goed zijn en dat je er een leuke dag van wil maken, maar -mede gezien dat hier geld voor gevraagd wordt- sluit ik dit topic, het is hier geen reclamebillboard ;)
Desalniettemin wens ik je veel succes en plezier met het organiseren en beleven van jullie bijeenkomst :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.