[Dreamweaver 4]Preview werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26
Voordat de computer werd geformatteerd werkte de preview in Dreamweaver 4 van een website van mij prima, maar na her-installatie en het opnieuw aanmaken van een site-profiel onder Site gaat er iets mis bij Preview in Browser.

De 3 frames van index.htm zijn zichtbaar, maar er komen 3 errorpagina's in. Als ik rechts/eigenschappen doe zie ik wat het probleem is: hij verwijst naar c:\naam van de pagina.htm ipv c:\blabla\nogiets\naam van de pagina.htm.

Ik heb al gekeken bij Edit | Preferences, Edit Site en Define Sites, en van alles geprobeerd aan en uit te vinken, maar ik kan niets vinden.

Waarschijnlijk is het iets heel simpels en heb ik er overheen gekeken, maar het lukt gewoon niet :|

Nederlander in België

Verwijderd

als je asp gebruikt in de pagina's... kijk naar dingen als localhost en of je uberhaupt wel de webserver weer heb geinstaleerd...

gebruik je geen asp dan zou et volgens mij niet zon probleem moetne zijn... eventueel gewoon via de browser openen..

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

(dit kan ook voorkomen bij php en andere scriptingtalen die een draaiende webserver vereisen)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:43:
als je asp gebruikt in de pagina's... kijk naar dingen als localhost en of je uberhaupt wel de webserver weer heb geinstaleerd...

gebruik je geen asp dan zou et volgens mij niet zon probleem moetne zijn... eventueel gewoon via de browser openen..
Ik gebruik frames en applets, geen ASP of PHP.

Edit: Ik kom er zojuist achter dat applets van Anfy alleen werken via de preview knop in Anfy en niet via Copy Files... Misschien heeft het er mee te maken, want dit werkte eerst ook.

Edit 2: Dreamweaver opnieuw geinstalleerd => Preview (F12) werkt weer, maar de applets willen nog niet :'(

Nederlander in België