Mogelijkheden goedkoop kabel-internet of ADSL

Pagina: 1
Acties:

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstarter
Ik zit nu sindskort op kamers en moet nog een breedband-verbinding nemen. Nou ja: breedband hoeft niet perse, als het maar 24 uur online is en goedkoop. :P Snel hoeft het niet perse te zijn. :)

Ik heb geen vaste telefoon-aansluiting. Dit was toch vereist voor ADSL? :? Overigens woon ik in Eindhoven. Interkabel heb ik al gemaild over de mogelijkheden, maar dat is alleen voor TU-studenten (Interkabel is gewoon kabel-internet speciaal voor studenten. Achteraf bleek dit alleen voor TU-studenten te zijn).

Wie weet er nog meer alternatieven voor internet zonder modem/isdn voor mij? :P

Volvotips.com

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16
ADSL lite 256/64kbit van KPN voor 32.95. Vanaf volgende maand verkrijgbaar.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zonnet Family.
Is 39,95 per maand en nu een actie dat je geen aansluitkosten betaald.

Maar je zegt het hoeft geen breedband te zijn, maar ook zonder modem/isdn.... dan kom je toch bij breedband.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstarter
Ja maar ik geloof dat men pas spreekt over "breedband" wanneer het 512kbit of hoger is.

Maar nog steeds resteert de vraag: moet ik voor ADSL een vaste telefoon-aansluiting nemen? Op KPN.com staat van wel, maar ik weet niet of er bij de andere aanbieders ook andere mogelijkheden zijn?

Want ik moet dan volgens mij minimaal BelBasis pakken, en dat is €16,50 per maand. En ik heb geen vaste telefoon-aansluiting nodig. :)

Volvotips.com

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Je hebt een abbo nodig bij KPN ja, hoe dat met andere aanbieders zit weet ik niet, moet je ff bellen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16
Om ADSL te nemen heb je een vaste lijn met BelBasis abbo nodig, er zijn geen andere mogelijkheden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

precies, dus je bent voor adsl lite zowiezo 32,95 plus zo'n 16 euro per maand kwijt. Daarvoor kan je ook chello nemen. Je kan ook adsl op een telefoonlijn van een huisgenoot nemen, als die jou vertrouwt (hij is verantwoordelijk voor het contract van een jaar dan).

Kost je overigens ook nog 174,03 euro aansluit en modemkosten (en dan heb je zo'n kansloos USB ding :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstarter
Ok, ik zie 't al: Chello nemen dus. :P Daar zijn de aansluitkosten nu gratis bij, en het is achteraf gezien €1,- goedkoper per maand voor mij. :D

Bedankt iedereen! :)

Volvotips.com

Pagina: 1