Kheb net XP op mn nieuwe pc gezet, 80gig hd van maxtor maar ik heb waarschijnlijk verkeerd gedeeld in het begin, ik heb nu 4 schijven van elk 15 gig en de laatste heeft ie niet goed aangemaakt, als ik naar apparaatbeheer ga geeft de hd ook aan dat er nog 16 gig niet gebruikt wordt als schijf, kan ik dat ergens als nog toevoegen of ff heeeeeeel XP er weer af??? BVD Paul
Je kan de overgebleven ruimte aanmaken als nieuwe partitie
Als je het aan een bestaande partitie wil toevoegen moet je gebruiken
maken van een programma zoals Partion Magic dan is het zo opgelost
XP er af halen is dus niet nodig
www.bigclan.co.uk
Tuurlijk kan je dat nog toevoegen... 't zou een mooie boel worden.
Je gaat bij je Administrative Tools naar computer management, daar voeg je bij Disk Management gewoon je partitietje toe... (daar zie je ook of je nog ruimte vrij hebt)
(Heb je XP Home, of is het Professional? Ik weet namelijk niet hoe het bij Home zit... wellicht moet je dan fdisk gebruiken, een DOS tooltje)
Je gaat bij je Administrative Tools naar computer management, daar voeg je bij Disk Management gewoon je partitietje toe... (daar zie je ook of je nog ruimte vrij hebt)
(Heb je XP Home, of is het Professional? Ik weet namelijk niet hoe het bij Home zit... wellicht moet je dan fdisk gebruiken, een DOS tooltje)
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
Kan je me een klein beetje begeleiden, dat magic, zit dat al op xp of ff downen? Ik wil hem er gewoon bij maken, eentje delen hoeft niet echt neesiteslammer schreef op 22 augustus 2002 @ 14:06:
Je kan de overgebleven ruimte aanmaken als nieuwe partitie
Hoi,Rhino schreef op 22 augustus 2002 @ 14:07:
Tuurlijk kan je dat nog toevoegen... 't zou een mooie boel worden.
Ik heb prof, waar vind ik Administrative tools? Bij het configscherm?
Yup... bij het configuratie scherm (anders ergens verstopt in je startmenu)
Verwijderd
in het configuratiescherm ja, maar dan wel de classic 
voor de nederlandse versie overigens -> config scherm -> systeembeheer -> computerbeheer -> opslag
voor de nederlandse versie overigens -> config scherm -> systeembeheer -> computerbeheer -> opslag
werkt! tnx!Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 14:14:
in het configuratiescherm ja, maar dan wel de classic
Pleasure
Tja, wel een beetje basic dit
(jah, ik weet dat we niet allemaal professionals kunnen zijn
)
Ik denk dat de help van XP ook wel wat info had moeten bieden.. Maar gelukkig is het al opgelost..
Ik denk dat de help van XP ook wel wat info had moeten bieden.. Maar gelukkig is het al opgelost..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()