Toon posts:

amd TB 1 ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een amd TB 1 ghz met ak 33 mobo wou graag weten wat hiermee de mogelijkheden zijn

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Niet veel.

Ik zou een Asus of een abit mobo kopen indien je wil oc'en. Al zal dat toch weinig effect hebben met die proc.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Met een aka 33 kan je gewoon simpelweg niet oc-en...

Maar wat dan nog, je draait al op 1 ghz...

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 23:37 schreef seppie het volgende:
Met een aka 33 kan je gewoon simpelweg niet oc-en...

Maar wat dan nog, je draait al op 1 ghz...[/quote]das dus moooooi klote en ik draai al op 1 ghz :?:? je moet het max. uit je cpu halen

Verwijderd

Met een moederbord waar je goed mee kunt overclocken (Asus,Abit) kunt je deze proc. 1100/1150 laten lopen. Alles daarboven wordt al stukken moeilijker. 1200 wordt niet door veel mensen stabiel gehaald.
Tuurlijk de mijne(1Ghz Tbird) boot ook wel op 12*100 (was niet gelocked ;)maar doorstarten naar windows ho maar.
Okay, hij is misschien niet al te ver te overclocken, voordeel blijft natuurlijk wel dat hij zonder veel zweten stabiel op 1100 loopt. met een niet al te hoge temp.
Wil je een Duron zo hoog krijgen, dan moet je toch wel weer een beetje geluk hebben.