Duron 1300 met TT 7+ te warm

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik heb thuis een duron 1300 staan, maar nu als ik de kast dicht doe en de vulkano 7+ op de middelste stand heb staan (35 DB) word hij te warm en loop hij vast.
nu is mijn vraag hoe komt dit?
en is de vulkano 7 het waard om te houden of moet een een goedkopere koeler halen die minder herrie maakt en meer koelt. (hij is voor een kennis en ik wil de fan niet op 45 DB laten draaien).
Iemand een Idee hoe dit komt?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

weet je zeker dat je hem goed gemonteerd hebt?
koelpasta e.d.?

• Looki

Looki

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:59:
weet je zeker dat je hem goed gemonteerd hebt?
koelpasta e.d.?
ja ik heb al zoveel pc's gebouwd :) netjes AS3 ertussen.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 16:51
klink misschien stom maar zit de koeler niet verkeerd om dus draai hem eens 180 graden

• Looki

Looki

Topicstarter
gfo schreef op 22 augustus 2002 @ 14:01:
klink misschien stom maar zit de koeler niet verkeerd om dus draai hem eens 180 graden
Dit heb ik nog nooit gehoord >:)
waardoor komt het als je hem omdraait dat ie het dan wel goed doet?

• Looki

Looki

Topicstarter
en nog dit ik heb er aan de achterkant ook nog een outtake ingeschroeft

Verwijderd

hij houdt hier een mn bak (zie sig) @ 43 tot 44 idle (zonder die box ertussen, kheb een eigen baybus ;) ) , nou is dat wel met een heel dik geventileerde case ;) maar een koeler met koperen heatsink en een sterke 70 mm fan moet een Duron 1300 wel stabiel kunnen houden hoor :X

check de clip eens, misschien is ie gebogen en zet ie niet genoeg druk meer ofzo ?

• Looki

Looki

Topicstarter
hij is net nieuw en zit er goed op. maar ik ga ff klooien.

• Looki

Looki

Topicstarter
Nu heb ik de TT7+ er weer op.. (hij zat goed) zit hij nu iets scheef door het neerzetten denk ik :( mar hij is nu dus overleden 8)7 ff knielen _/-\o_
maandag komt de nieuwe over de post. gelukkig zijn die duron's niet zo duur :) dus voor 55 euro een leuke sleutel hanger. hopen dat het mobo niet kapot is.. anders word mijn sleutelbos te groot/zwaar :P

Verwijderd

jeuuron schreef op 22 augustus 2002 @ 14:02:
[...]

Dit heb ik nog nooit gehoord >:)
waardoor komt het als je hem omdraait dat ie het dan wel goed doet?
Zo vreemd is het niet hoor ! Als je goed kijkt aan de onderkant van de koeler zit aan 1 kan een iets lagere strook van ongeveer 1 cm breed. Dat is zo omdat ie dan op je socket past waar indezelfde vorm een strook wat hoger zit, als ie verkeerd om zit zit je koeler scheef (als je hem er zo uberhaubt al op krijgt) en is er geen goede connectie met de core.

• Looki

Looki

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:22:
[...]

Zo vreemd is het niet hoor ! Als je goed kijkt aan de onderkant van de koeler zit aan 1 kan een iets lagere strook van ongeveer 1 cm breed. Dat is zo omdat ie dan op je socket past waar indezelfde vorm een strook wat hoger zit, als ie verkeerd om zit zit je koeler scheef (als je hem er zo uberhaubt al op krijgt) en is er geen goede connectie met de core.
dat zat goed :)

• Looki

Looki

Topicstarter
hoe kan je het best zo'n gaatje erin boren? het mag natuurlijk niet afbrokkelen! iemand?

Pagina: 1