Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
ja ik heb al zoveel pc's gebouwdVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:59:
weet je zeker dat je hem goed gemonteerd hebt?
koelpasta e.d.?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Dit heb ik nog nooit gehoordgfo schreef op 22 augustus 2002 @ 14:01:
klink misschien stom maar zit de koeler niet verkeerd om dus draai hem eens 180 graden
waardoor komt het als je hem omdraait dat ie het dan wel goed doet?
Verwijderd
hij houdt hier een mn bak (zie sig) @ 43 tot 44 idle (zonder die box ertussen, kheb een eigen baybus
) , nou is dat wel met een heel dik geventileerde case
maar een koeler met koperen heatsink en een sterke 70 mm fan moet een Duron 1300 wel stabiel kunnen houden hoor 
check de clip eens, misschien is ie gebogen en zet ie niet genoeg druk meer ofzo ?
check de clip eens, misschien is ie gebogen en zet ie niet genoeg druk meer ofzo ?
hij is net nieuw en zit er goed op. maar ik ga ff klooien.
Nu heb ik de TT7+ er weer op.. (hij zat goed) zit hij nu iets scheef door het neerzetten denk ik
mar hij is nu dus overleden
ff knielen
maandag komt de nieuwe over de post. gelukkig zijn die duron's niet zo duur
dus voor 55 euro een leuke sleutel hanger. hopen dat het mobo niet kapot is.. anders word mijn sleutelbos te groot/zwaar
maandag komt de nieuwe over de post. gelukkig zijn die duron's niet zo duur
Verwijderd
Zo vreemd is het niet hoor ! Als je goed kijkt aan de onderkant van de koeler zit aan 1 kan een iets lagere strook van ongeveer 1 cm breed. Dat is zo omdat ie dan op je socket past waar indezelfde vorm een strook wat hoger zit, als ie verkeerd om zit zit je koeler scheef (als je hem er zo uberhaubt al op krijgt) en is er geen goede connectie met de core.jeuuron schreef op 22 augustus 2002 @ 14:02:
[...]
Dit heb ik nog nooit gehoord![]()
waardoor komt het als je hem omdraait dat ie het dan wel goed doet?
dat zat goedVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:22:
[...]
Zo vreemd is het niet hoor ! Als je goed kijkt aan de onderkant van de koeler zit aan 1 kan een iets lagere strook van ongeveer 1 cm breed. Dat is zo omdat ie dan op je socket past waar indezelfde vorm een strook wat hoger zit, als ie verkeerd om zit zit je koeler scheef (als je hem er zo uberhaubt al op krijgt) en is er geen goede connectie met de core.
hoe kan je het best zo'n gaatje erin boren? het mag natuurlijk niet afbrokkelen! iemand?
Pagina: 1