Toon posts:

Vraagje over Alcatel Speedtouch tweak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus mijn modem gaan tweaken naar de pro versie zodat ik mijn verbinding kan delen....
Maar nu wil ik dus het volgende weten.
Ik heb geen losse hub tot mijn beschikking maar ik heb in mijn Pc een netwerk kaart zitten waar 4 UTP poorten opzitten .. op het moment zitten daar nu 2 kabels in 1 van mijn modem en een van de 2e PC hier in huis. Is het mogelijk om de 2e PC te laten internetten via de netwerk kaart? ik heb namelijk niet zo veel zin om geld aan een hub uit te geven als het op deze manier ook kan.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het hangt er vanaf wat die netwerk kaart allemaal kan. Als het ook een soort hub is, zou het i.p. moeten kunnen. Doet ie het hub gedeelte ook als de pc uitstaat (waarschijnlijk niet, want hij krijgt zijn voeding van de pc en niet apart). Dan is een aparte hub alsnog nodig als je die ene pc uit wil laten.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kan je het typenummer/merk van deze kaart eens geven dan ?

Je had vroeger namelijk ook van die interne hubs en ik denk dat dit er 1 van is, dus dan zou het wel moeten kunnen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
het is een REALTEK RTL8029(AS) PCI ADAPTER

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13
mmm dat ding wordt als het goed is gevoed door het PCI slot, dus als het een hub/swich zou zijn, dan zou je alsnog die PC met die kaart aan moeten laten staan, anders werkt het niet