I love watercooling
Teflon tape (voor als je een waterleiding aanlegt/kranen) koop je gewoon bij de Gamma en/of Praxis-achtige winkels
Of begrijp ik je niet?
Dan krijg je van die witte meuk die ten eerste veel dunner is en ten tweede niet zo'n 'peel-off' plakrand heeft... dus dat is het niet.
Wat ik heb is zeg maar grijs plakband, zo lijkt het
Wat ik heb is zeg maar grijs plakband, zo lijkt het
I love watercooling
euh garrett, als je nu al hebt, waarom moet je dan nog meer ? (je skils in rune zuigen toch al
)
maar het spul is iig online te bestellen bij everglide.de, als je ff w8 met bestellen, doen t-man en ik waarschijnlijk ook mee
maar het spul is iig online te bestellen bij everglide.de, als je ff w8 met bestellen, doen t-man en ik waarschijnlijk ook mee
Mouseskatez zijn ervoor om onder je muis te plakken zodat deze beter glijd op je mousepad. Vooral goed op harde mousepads.
Mijn Intellimouse explorer heeft verslete voetjes, en kan dit spul goed gebruiken.
Mouseskatez zijn gewoon te bestellen bij everglide.de, en kosten rond de 6 euro geloof ik. Het schijnt dat je bijna hetzelfde spul kan kopen bij de praxis e.d. maar dan veel goedkoper. (Coroplast?)
Mijn Intellimouse explorer heeft verslete voetjes, en kan dit spul goed gebruiken.
Mouseskatez zijn gewoon te bestellen bij everglide.de, en kosten rond de 6 euro geloof ik. Het schijnt dat je bijna hetzelfde spul kan kopen bij de praxis e.d. maar dan veel goedkoper. (Coroplast?)
Lees het topic, redeneer logisch en stel dan weer vragen.Magic schreef op 22 augustus 2002 @ 15:28:
grijs plakband? bedoel je dukt tape?
This message was sent from a galaxy far, far away.
Als je een logitech muis met versleten voetjes hebt kan je ook de klantenservice bellen..
Dan vragen ze om je serienummer o.i.d. en sturen gratis een paar verse slofjes op.
Dan vragen ze om je serienummer o.i.d. en sturen gratis een paar verse slofjes op.
Ja luister, heel leuk en aardig.. ik heb dus 14 nieuwe "slofjes"G1itch schreef op 22 augustus 2002 @ 15:38:
Als je een logitech muis met versleten voetjes hebt kan je ook de klantenservice bellen..
Maar Dreamstar, ik heb nog een reepje liggen van dat spul, maar uiteindelijk zal het wel slijten dus mocht dat spul bij de Praxis of zo liggen, dan is het natuurlijk veel voordeliger(hoop ik
Bij de Gamma hebben ze teflon tape maar dat is idd van die witte en niet-plakkende troep.... nogal logisch dat 2 rolletjes dan maar 59 eurocent kosten
En idd... op een harde muismat is het super
I love watercooling
Niet zo moeilijk doen
Onder de muis van m'n vriendin heb ik gewoon stukjes van dat doffe plakband geplakt. Kost bijna niks en glijd als de neten
The ramblings of an idiot
Wat ook heel goed werkt 
Ik heb eerst gewoon plakband onder de muis geplakt en toen daarop een druppeltje lijm gedaan.
Toen de deksel van een Pringles bus gepakt, tot mooie voetjes verknipt en vastgelijmd op het plakband(zodat je dat er zo weer af kan halen, vandaar dat plakband) en dat glijdt ook supergoed!!! Wel de gladde kant naar de muismat
Ik heb eerst gewoon plakband onder de muis geplakt en toen daarop een druppeltje lijm gedaan.
Toen de deksel van een Pringles bus gepakt, tot mooie voetjes verknipt en vastgelijmd op het plakband(zodat je dat er zo weer af kan halen, vandaar dat plakband) en dat glijdt ook supergoed!!! Wel de gladde kant naar de muismat
I love watercooling
Verwijderd
ik heb hier ook een rol liggen koopt me pa bij kpn
tip zoals me pa dat doet : staat er zo'n karretje van kpn loopt ie er op toe paas mij een rol tape -> paar euro en die gast krijgt wel een nieuwe van kpn
tip zoals me pa dat doet : staat er zo'n karretje van kpn loopt ie er op toe paas mij een rol tape -> paar euro en die gast krijgt wel een nieuwe van kpn
En... wat is het resultaat?
Mijn eigen ervaring is dat ik nog niks tegengekomen ben wat ZO goed glijdt als Mouseskatez maar sommige produkten komen in de buurt... bijv. ook wit tesa plakband
I love watercooling
Pagina: 1